Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er sammen med en fyr som nå har fått reisejobb. han er vekke hele uken men kommer hjem i helgene av og til. vi har vært samboere i litt over et år, og hatt et veldig fint forhold med masse kjærlighet. MEN det har desverre vært en episode hvor han var utro mot meg (ikke sex).

etter det har jeg vært veldig redd og hatt litt seperasjonsangst, frykter mye at han vil gjøre det igjen, og har lurt på om han er rett for meg. men jeg ender altid opp med å innse at det er han jeg vil ha. nå har han jobbet i denne jobben siden begynnelsen av mnd, og vi så hverandre forige helg. problemet er at jeg føler alt dabber av fra min side. han har ikke så sykt mye tid til skype og tlf, og jeg sitter med klump i magen og følelsen av at ha ikke gidder å ta seg tid (selvom jeg vet han tar kontakt så ofte han kan) det var mye romantikk og flørt på sms og skype i starten, men så har alt bare dabbet av. jeg har blitt litt likegylig å lurer på om det er fordi jeg begynner å miste følelser for han?

den utroskap delen, kan det være derfor? at nå ser jeg at jeg klarer meg uten ? eller.. aaaf

kjenner jeg savner han sykt mye, men jeg prøver å fortrenge det litt, kanskje for å skpne meg selv for den syke savnen? jeg tenker ikke like mye på han, og er ikke like kåt lenger heller. prøver å fylle dagene mine med masse andre ting, og jeg føler meg råtten som glemmer han vekk litt om dagen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker at et avstandsforhold ikke er noe for deg. Alle bekymringene, savnet, usikkerheten, utroskapet hans gjør at det blir et veldig negativt fokus og som igjen fører til at følelsene dabber av. Det er ikke sånn man skal ha det vel? Det bør være en grunnmur av gode følelser i det minste. Det virker det ikke som det er hos dere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...