Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg skal begynne å bruke dag-krem, natt-krem og øye krem men må alt dette være fra samme merke? har tørr hud, har noe forslag på gode produkter til dette ( helst under 200 pr stk)

hva gjør egentlig øye krem og hvordan bruker man det?

Videoannonse
Annonse
Gjest barista
Skrevet

jeg skal begynne å bruke dag-krem, natt-krem og øye krem men må alt dette være fra samme merke? har tørr hud, har noe forslag på gode produkter til dette ( helst under 200 pr stk)

hva gjør egentlig øye krem og hvordan bruker man det?

Hvor gammel er du?

Er veldig greit å ha det fra samme merket ja. Anbefales, ihvertfall å ha lik kvalitet på produktene.

Skrevet (endret)

Øyekrem er litt mildere og pleier den sarte huden under øyet. Det er lurt å bruke samme serie i kremer, men ikke absolutt nødvendig. Jeg er også plaget med tørr hud, og min løsning er å bruke kuldekrem. Nå har jeg blitt veldig glad i serien fra La Roche Posay, som du får kjøpt på apoteket. Den er fin i pris. Pluss at den er veeeeldig drøy i bruk :)

Endret av bambam
Skrevet

Vil anbefale deg decleor :) Hydrafloral serien er veldig god!

Bruker selv mye decleor, men for tiden har jeg mest matis produkter :)

Anbefaler fuktighetsmasken både til decleor og matis på det varmeste.

når jeg ikke har tid til å vente på leveranse i posten (bestiller alltid på nett), så bruker jeg LRP fra apoteket.

Skrevet

Det trenger ikke være fra samme merke, så lenge det er av samme kvalitet. Altså, ikke bruk apotekvarer og sånn, men kjøp skikkelige ting. Decleor som ble anbefalt over, er strålende.

Anonym poster: a99e72868311b7e70fcb97879f264cb6

Gjest badeand1
Skrevet

Jeg har brukt to decleorprodukter og hater begge to.

Har god erfaring med La roche posay jeg også. :)

Skrevet

Det trenger ikke være fra samme merke, så lenge det er av samme kvalitet. Altså, ikke bruk apotekvarer og sånn, men kjøp skikkelige ting. Decleor som ble anbefalt over, er strålende.

Hvorfor skriver du at man ikke skal bruke apotekvarer? At noe selges på apotek er ikke ensbetydende med at det er dårlig kvalitet på det.

Anonym poster: e0595ff6edc9d4e57040540425575923

Skrevet

Er det noe galt med produkter fra apoteket? Har alltid tenkt at de kun har gode varer..

Jeg bruker en Vichy krem kjøpt på apoteket, og er veldig fornøyd. Er ikke dette anbefalte og godkjente produkter?

Gjest Tigress
Skrevet

Her på Kvinneguiden er det berre Decleor, MD Formulations og Dermalogica som er greitt å bruke. Alt anna er søppel. Farmasøytar veit ingenting om hudpleie, medan hudpleiarar veit alt om det.

Eg fekk ikkje opp ironi-flagget, men eg støttar altså ikkje det synet eg forfektar over her, og brukar til og med a-creme til tider. Både som nattkrem, dagkrem, kuldekrem og augekrem. Eg ventar eigentleg på at andletet mitt skal ramle av.

Skrevet

Jeg har veldig sensitiv hud, og får lett kviser.. da blir jeg automatisk veldig kresen på produkt, og har prøvd utrolig mye opp igjennom årene..

Noen produkt gjør mye for huden min, mens andre overhode ingenting.. Da velger jeg å kjøpe det som funker best for meg :) for eksempel decleor og matis.

Jeg har hatt litt mer problem med huden enn vanlig, og ble ikke kvitt kvisene før jeg fikk skrevet ut isotretinoin fra hudlege...

etter jeg var ferdig med kuren, sa han at jeg burde vere forsiktig med hva jeg putta på huden.. spurte hva han la i det og fikk til svar at jeg burde handle produkt hos hudpleier, ikke på apotek.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...