AnonymBruker Skrevet 24. januar 2013 #1 Skrevet 24. januar 2013 Det sies ofte at man skal ha det nyeste av utdannelse og jobber øverst, og slutte med det eldste nederst. Min første jobb er en vikarjobb/tilkalling i Kiwi som jeg startet i for mange år siden, og jeg er fortsatt ansatt. I mellomtiden har jeg hatt 3 andre jobber. Skal da denne jobben bli listet opp først fordi den er aktiv, eller skal den bli listet opp sist siden den er eldst? Hadde også i en periode 3 jobber. La oss si at jeg hadde denne jobben i Kiwi, startet i Rema i mars og sluttet i oktober. Mens jobben i Coop var fra februar til november. Hvilken rekkefølge skal jeg da sette de opp i? Anonym poster: 4fa6daa6fa45922e3a1c93794a746289
pingelill Skrevet 24. januar 2013 #2 Skrevet 24. januar 2013 Ville satt den nåværende jobben først, (dvs øverst på listen) siden det er din nåværende. de andre ville jeg satt i kronologisk rekkefølge i forhold til når du begynte i jobben. Dvs: vikarjobb/tilkalling i kiwi (mange år siden - nåtid) rema - mars - oktober coop - februar -november.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå