Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten min har vært i utlandet på utveksling de siste 5 månedene. Jeg har sittet hjemmet og ventet trofast og gjort mitt beste for at alt skulle fungere så best det kunne. Vi bestemte oss for å møtes i Kina i jula. For min del har jeg hele tiden følt at alt har vært helt fint, jeg har selvfølgelig savnet han fantastisk mye men alt i alt har det gått bedre enn jeg noen gang hadde trodd. Jeg følte meg som en forelsket 14-åring når jeg gikk å telte ned dagen til han endelig skulle komme hjem igjen. Han kom hjem for ett par dager siden. Han var i dårlig form å lå 2 dager på sofan å var i dårlig humør. Da jeg gikk å la meg, ville han ikke legge seg sammen med meg fordi han mente at han ikke kom til å få sove. Jeg ble vekt midt på natten på tross av at jeg skulle opp på jobb om non timer. Jeg fikk da slengte i fjeset at han ikke lenger hadde følelser for meg og at han ville gjøre det slutt. Dette hadde jeg aldri trodd, det føltes rett og slett som et realt slag i trynet. Jeg forklarte at han hadde vært borte i nesten ett halvt år og at han ikke kunne forvente at alt skulle være som normalt med en gang. Mens jeg satt å hulket tryglet jeg han om å gi oss en sjangse. Foreslo at vi kunne gjøre hyggelige ting sammen og ta ting sagte. Han sa han skulle tenke på det, før han forlot meg.

Det jeg lurer på er om noen tror at dette kan få ting til å fungere igjen? Eller bare gir jeg meg selv et håp som jeg klamrer meg fast i? Jeg er fortsatt usikker på om han i det hele tatt faktisk vurdere det, eller om det bare var noe han sa for å slippe lettere unna meg. Han har sagt at han fortsatt er veldig gla i meg og at han trives sammen med meg. Noen innspill?

Videoannonse
Annonse
Gjest annemor30
Skrevet

La han gå og se hva som skjer? Det var ingen pen måte og gjøre det slutt på,men det fins vel ikke heller.

• Liker 1
Skrevet

Huff.... La ham fyke tenker jeg. Kanskje han har samvittighet fordi han har hatt sex med noen søte kinajenter bak ryggen din...

Nei det der toget kan gå fra stasjonen uten deg!

Skrevet

Det høres ut som han har funnet en annen...

Anonym poster: 5a9e8986ba22b430be53f3a28d145a49

• Liker 1
Skrevet

La ham gå. Dette høres ikke ut som en som er verdt å satse på

• Liker 2
Skrevet

Good riddance, Ts ! Du vinner på dette.

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor konkluderer dere med at det er en annen?

Jeg var på utveksling i 10 mnd, og mistet følelsene for kjæresten min mens jeg var der. Forholdet vårt med redusert til "hei, hva har du gjort i det siste?" "ikke noe særlig nytt nei, jaja"

Dette er også en stund tilbake, så var begrenset med kontakt (kun tlf, dyrt)

Jeg var ikke utro og følte heller ikke behovet for å være med noen andre. Håpte følelsene ville sette i sving når jeg møtte han igjen men jeg visste med en gang jeg så han igjen at det var over.

Skrevet

Dårlig gjort, men allikevel så vanlig! Mange (særlig menn) dropper bomben om å gå fra hverandre ganske så plutselig for kvinnen i forholdet. Og ofte har de funnet en annen eller ligget med noen og har dårlig samvittighet. Noen ganger får de rett og slett kalde føtter og "rømmer".

Det beste du kan gjøre er å gi han tid. Han kommer tilbake hvis følelsene hans er rette.

Anonym poster: 0b114e421b499f33a7d71a36231519a7

Skrevet

Fy søren, synes skikkelig synd på deg! Han kunne da virkelig ha gjort det på en penere måte. Jeg ville blitt veldig såret om det skjedde meg, men jeg aner ikke hva jeg ville ha gjort :/

Skrevet

Ikke trygle han ts. Skjønner at du har det dritvondt nå, men behold ihvertfall stoltheten din. Han kan bare ha det så bra.

Anonym poster: 40d9722f9fbd67e2ac8af9988935ab70

Skrevet

Jeg var sammen med en som gjorde det slutt på den måten. Grunnen viste seg å være at han var ekstremt sjalu og ikke taklet at han ikke kunne følge med på alt jeg gjorde.

Det var så flaut for han at han ikke greide å innrømme det på tidspunktet. Han skyldte heller på meg og mine feil. Både reelle feil og ting han diktet opp i sitt paranoide hode.

Jeg gikk videre og så meg ikke tilbake. Han har prøvd å få meg tilbake i flere år nå. Håper han har lært nok til å ikke utsette neste kjæreste for det samme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...