Gå til innhold

Der dro den ja.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk katt i går kveld, nå klarte den å komme seg ut. Løp ut døren og forsvant. Kommer den nå da tilbake? Hva gjør jeg? Er snart et år, ikke sterilisert hunnkatt.

Anonym poster: 01457924e8afe26d3f72501233d47819

Videoannonse
Annonse
Gjest annemor30
Skrevet

Logg av KG og gå ut og rop på katteskinnet.

• Liker 4
Skrevet

Prøv å lokk på henne med våtfor eller kattegodt?

• Liker 1
Skrevet

Kan være den kommer tilbake av seg selv, men du burde prøve å lokke den med mat.

Når jeg hadde ny kattunge hjemme slapp vi den bare ut når den skulle begynne å være ute, kanskje et par dager etter at vi fikk den. Den forsvant jo ikke av den grunn! Kan jo være det er annerledes når det er en voksen katt. Spørs vel hvor tillitsfull den er!

Skrevet

satt ut kattemat med en gang.. mn kommer ikke

Anonym poster: acc36f02fc947e195d63ab81d3b22adc

Skrevet

Vent og se litt, er den ikke tilbake i morgen så kan du sikkert henge opp lapper om savnet katt? Det er uansett vanlig at katter er borte noen dager, de liker å utforske. En ting som er sikkert er at ingen her inne vet når katten din kommer tilbake, så stikk heller ut og let/rop navnet hennes ;)

Gjest annemor30
Skrevet

Vent og se litt, er den ikke tilbake i morgen så kan du sikkert henge opp lapper om savnet katt? Det er uansett vanlig at katter er borte noen dager, de liker å utforske. En ting som er sikkert er at ingen her inne vet når katten din kommer tilbake, så stikk heller ut og let/rop navnet hennes ;)

Hvem vet? Kanskje den er en AB;)
Skrevet

Du må ut og lete - hele tida. Katten vet ikke hvor den bor.

Og den vil parre seg. Når du får den tilbake må du kastrere den i løpet av de neste dagene.

Anonym poster: 77824409c9a9066381febb7b371fc30a

• Liker 1
Skrevet

Dere skjønner... Jeg roper og roper, men katten heter Diesel Hitler, det er navnet den er vane med. Har mange utlendinger i strøket!

Skrevet (endret)

Dere skjønner... Jeg roper og roper, men katten heter Diesel Hitler, det er navnet den er vane med. Har mange utlendinger i strøket!

Endret av scaramouche1
Skrevet

Sorry, leste litt for fort før jeg svarte på det forrige innlegget mitt. Men når du får igjen katta di bør du iallefall endre navn på den. Selv om den er ett år gammel, skift navn! Ingen katt bør ha et så stygt navn. Er den vant med å bli kalt for bare Diesel? For i så fall kan du jo bare rope det og se om det hjelper. Men kjipt om du må rope det fulle navnet, da..

Skrevet

Sorry, leste litt for fort før jeg svarte på det forrige innlegget mitt. Men når du får igjen katta di bør du iallefall endre navn på den. Selv om den er ett år gammel, skift navn! Ingen katt bør ha et så stygt navn. Er den vant med å bli kalt for bare Diesel? For i så fall kan du jo bare rope det og se om det hjelper. Men kjipt om du må rope det fulle navnet, da..

Nei, da reagerer den ikke engang.. Håper da virkelig han kommer tilbake!

Skrevet

Du kan jo få den forrige eieren til å bli med å lete, siden han/hun var så teit å kalle katta si for noe sånt...?

Skrevet

Rart katten har lært navnet sitt på et døgn og ikke lyder noe annet. Forsåvidt rart at det i går var ei hukatte og i dag er en hankatt.. men det er vel bare jeg som henger meg opp i bagateller..

Anonym poster: bf44578f6723c719252722f1ce52da34

• Liker 1
Gjest annemor30
Skrevet

Med et så rart navn er det ikke rart katta stikker;) Den vil hete noe annet;)

• Liker 1
Skrevet

Rart katten har lært navnet sitt på et døgn og ikke lyder noe annet.

Anonym poster: bf44578f6723c719252722f1ce52da34

Katten er et år gammel...

Skrevet

satt ut kattemat med en gang.. mn kommer ikke

Nei, da reagerer den ikke engang.. Håper da virkelig han kommer tilbake!

Vi kan faktisk se at du ikke er Ts, ditt lille troll. :rolleyes:

• Liker 1
Skrevet

Ikke jeg som har gitt navnet, samtidig jeg som har skrevet alt annet.. Forstår IKKE hva som har skjedd under her, for jeg som har skrevet alt over. Er en hun, bare jeg som er stresset og klarer rett og slett skrive han istedetfor hun til tider.

Skrevet

Katten er et år gammel...

Men har akkurat fått navnet.

Anonym poster: f8ab9cd11c62c385f9afa4a9f1e2059c

Skrevet

TROLL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonym poster: 6291c67d3e2190fefc7987a406c85d5f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...