-Therese Skrevet 24. januar 2013 #1 Skrevet 24. januar 2013 (endret) Kjæresten min har bursdag 6. februar, altså på to uker (blir 21 år). Har veldig lyst til å kjøpe en bra gave til han, men vet ikke hva det skal være! Han er i militæret nå, så jeg ser han veldig sjelden. Det kan hende han kommer hjem enten helgen før eller helgen etter han har bursdag, men dette er noe han sjelden får vite før samme uken, og det er dermed vanskelig for meg å planlegge dette noe særlig. Har lyst til å finne på noe vi kan gjøre sammen, men jeg vet ikke helt hva det skulle vært. Han kommer ikke hjem så alt for ofte, og som dere også skjønner er det ikke alt han kan bruke når han er i militæret. Han er den typiske kjæresten som har alt, så det er litt vanskelig. Han har likevel noen særlige interesser, for eksempel musikk (han spiller gitar, og hører på musikk som Metallica, Guns N' Roses.. Han har iPod, og bruker denne når han hører på musikk, så cd-er er ganske uaktuelt), våpen og lignende, og digger ellers for eksempel Star Wars, Ringenes Herre, bøker som "The Game", øl, krigsfilmer o.l, videospill og andre ganske typiske gutteting. Han er også en ekstrem fallskjermentusiast. Han har pratet på at han ønsker seg Star Wars-badekåpe, som koster 600 kr. Hadde det vært litt søtt å kjøpe denne, ettersom det er noe han har pratet om i evigheter? Har også tenkt på å kjøpe "Closing Pin"-smykke (fallskjermhopping) eller noe annet slikt. Kunne en dag på slalom i bakken vært en bra gave, sammen med middag på kvelden? Er dette gode eller dårlige ideer? Han fikk julekalender av meg, så han har fått mange gavekort på ulike ting (massasje, middag..), og ellers diverse småting. Til jul fikk han ett smykke med personlig gravering. Jeg er selv 17 år, og har ikke alt for god råd. Bor på hybel og lever av stipend, så en gave på ca. 1000 er vel en pris som da er aktuell for meg. Noen som har noen gode tips? Endret 24. januar 2013 av -Therese
Pottah Skrevet 24. januar 2013 #2 Skrevet 24. januar 2013 Jeg hadde enten gått for noe dere kan gjøre sammen som slalom+middag, eller noe personlig som viser at du har tenkt på han, som den badekåpen som han har snakket om Jeg kjøpte En kindle fire hd i bursdaggave til kjæresten min, og klokke til jul
Singha Skrevet 24. januar 2013 #3 Skrevet 24. januar 2013 Om han er SW-geek og du har råd til badekåpa... Jeg hadde digga det i alle fall. 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2013 #4 Skrevet 24. januar 2013 Enig med Singha. Jeg er mann i begynnelsen av 20-årene, og hadde likt en sånn gave. Dette er noe han har nevnt selv og som virker å være i passende prisklasse. I tillegg får du kjøpt noe han både kunne funnet på å kjøpe selv, hvilket er viktig for meg når jeg får gaver, og som viser at du har fått med deg hva han er interessert i. Det er fint med gaver med en tanke bak, men for meg er det viktigere at jeg liker selve gaven enn at det ligger omtanke bak den (kynisk og jævlig som jeg er, ja), og her slår du to fluer i en smekk. Om dama hadde gitt meg noe sånt er det til og med noe jeg hadde fortalt gutta, altså et stort pluss i margen. Hadde gått for den, jeg, det kan neppe slå feil Anonym poster: 56ec95a05bec22b81eb64a76c99fdc6f 1
nr.1 Skrevet 24. januar 2013 #5 Skrevet 24. januar 2013 du vet sånne kofferter du får kjøpt på lekebutikken? ordne masse avispapir på, riv, lim.. ja lim den inn, hvis du forstår? også bruker du sånne magnetbokstaver på kjøleskapet, og skriver feks ''fineste'' -limer dem på lokket. kreativ og veldig personelig! du kan ha noe oppi, fels (har han bil?) gå på nettet og bestill en modellbil av bilen hans. bestill et hotell rom lag en kjempe fin frokost stikk ut hjerter (pepperkakeformer) i brownise lage skattejakt ut av gaven eller la han få ledetråder, en lapp, også sitter du i enden av alle lappene med gaven <3 sist men ikke minst, kos deg med kjæresten din!
-Therese Skrevet 26. januar 2013 Forfatter #6 Skrevet 26. januar 2013 Har bestilt badekåpe til han! Er det noen som har noen forslag til hva jegeventuelt kunne lagt til som "ekstra"? Kan i grunn være hva som helst. Middag, striptease i sexy, nytt undertøy..? Noen gode forslag?
Singha Skrevet 26. januar 2013 #7 Skrevet 26. januar 2013 Har bestilt badekåpe til han! Er det noen som har noen forslag til hva jegeventuelt kunne lagt til som "ekstra"? Kan i grunn være hva som helst. Middag, striptease i sexy, nytt undertøy..? Noen gode forslag? Kle deg ut som Leia i Return of a Jedi og spør han om han har en lyssabel under badekåpa eller om han bare er glad for å se deg. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå