Gå til innhold

Bør jeg fortelle ham hvor mange jeg har pult?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du hadde aldri gjettet det hvis du traff meg. Jeg er ei ordentlig jente, jeg kler meg sjelden utfordrende og har ikke noen sexlyst over gjennomsnittet. Men i perioden 2010 til 2011 gikk jeg helt imot min egen natur. Jeg var så ensom, ville egentlig finne en kjæreste, men visste ikke hvordan jeg skulle gå frem og måtte på en eller annen måte dekke nærhetsbehovet mitt. Jeg gikk ofte hjem med menn bare for å ligge i skje med dem etter sexen, det var en veldig spesiell tid i livet mitt, en trist epoke.

I en alder av 20 hadde jeg altså ligget med 31 menn hvor tre av dem var fra forhold.

Bør jeg lyve til en eventuell kjæreste?

Anonym poster: cb0c2ead5de44a828b48cc92780c69d5

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor skal en eventuell kjærest vite det i det hele tatt? Hvorfor skal de ha noe med det??

• Liker 16
Skrevet

Hehe, han kommer ihvertfall til å få sjokk :fnise:

Skrevet

Oj, 31 menn,det må være verdensrekord for alle damer i verden:P Jeg hadde ikke blitt særlig glad for å høre det for å si det mildt, jeg liker ikke tanken på at en jente jeg er sammen med har ligget med noen i det hele tatt egentlig, da vil jeg heller ikke vite noe om det. Men det er meg da, vet ikke med andre.

Anonym poster: 4f34a223d716e7ba9a63d2e27f6949e3

• Liker 6
Skrevet

Hvorfor skal du fortelle noe om det? Bare fordi en er i et forhold skal en ikke sys sammen som siamesiske tvillinger. En partner har ikke noe med det, eller noe med å spørre om sånt. Umodne guttunger gjør det kanskje, men ikke en Mann.

• Liker 8
Skrevet

Du hadde aldri gjettet det hvis du traff meg. Jeg er ei ordentlig jente, jeg kler meg sjelden utfordrende og har ikke noen sexlyst over gjennomsnittet. Men i perioden 2010 til 2011 gikk jeg helt imot min egen natur. Jeg var så ensom, ville egentlig finne en kjæreste, men visste ikke hvordan jeg skulle gå frem og måtte på en eller annen måte dekke nærhetsbehovet mitt. Jeg gikk ofte hjem med menn bare for å ligge i skje med dem etter sexen, det var en veldig spesiell tid i livet mitt, en trist epoke.

I en alder av 20 hadde jeg altså ligget med 31 menn hvor tre av dem var fra forhold.

Hvis han er av den typen som mener at damen han er sammen med skal være tilnærmet jomfruelig, bør du ikke så det til ham. Hvis han er mer nyansert og moden, så vil han forstå det når du forteller at du hadde en dårlig periode i livet.

Du får uansett ikke gjort noe med fortiden din.

• Liker 3
Skrevet

Hvorfor skal en eventuell kjærest vite det i det hele tatt? Hvorfor skal de ha noe med det??

Tja, for å bli kjent med deg og for å vite hva slags kvinne du er? Er du av den trofaste typen eller er du mer løs når ting butter imot?

• Liker 2
Skrevet

31 som 20-åring? wtf. det er ekstremt mange og tror mange menn hadde blitt litt mistenksom hadde de fått høre det. ikke fortell det til noen og spør de, så lyv.

dog, som jeg alltid har sagt, jenter med svært mange partnere har ofte emosjonelle issues. hvem er det som ligger med så mange kun for å få litt kos? du trenger å jobbe med deg selv.

• Liker 4
Skrevet

Hvorfor skal du fortelle noe om det? Bare fordi en er i et forhold skal en ikke sys sammen som siamesiske tvillinger. En partner har ikke noe med det, eller noe med å spørre om sånt. Umodne guttunger gjør det kanskje, men ikke en Mann.

Ja vi stempler de som har andre oppfatninger enn en selv som umodne guttunger.

TS, du sier selvsagt ikke noe med mindre han spør. og om han spør så lyv om du synes det er greiest eller fortell sannheten om det er best. Ingen som finner det ut uansett, og mest sannsynlig bryr han seg ikke.

Anonym poster: ab0dbfcee84ebfdeeb7ee5a1c30aaeba

• Liker 2
Skrevet

Hvis han er av den typen som mener at damen han er sammen med skal være tilnærmet jomfruelig, bør du ikke så det til ham. Hvis han er mer nyansert og moden, så vil han forstå det når du forteller at du hadde en dårlig periode i livet.

Du får uansett ikke gjort noe med fortiden din.

Da ville jeg spurt, - kan jeg risikere at du ligger med masse folk bare fordi det går dårlig, - eller har du en mer troverdig forklaring på hvorfor du var så liten lysten på monogami?

Skrevet

Er det ikke en sånn regel at gutter ganger med 3 uansett hvilket tall de hører. Så si 10 du, så han ikke antar 90.. ;)

• Liker 1
Skrevet

Da ville jeg spurt, - kan jeg risikere at du ligger med masse folk bare fordi det går dårlig, - eller har du en mer troverdig forklaring på hvorfor du var så liten lysten på monogami?

TS her.

Jeg er til å stole på, sluttet brått med ONS da jeg fikk kjæreste og kommer aldri til å gå tilbake. Det er en tom tilværelse.

Jeg forstår ikke at mange sexpartnere i en kaotisk og depressiv periode er synonymt med å være mer utsatt for å være utro enn andre?

Jeg var på et merkelig sted hvor jeg egentlig ville ha en kjæreste mer enn alt i verden, men jeg var redd og tenkte da at jeg kunne fylle behovene mine med mer eller mindre fremmede. Jeg sier ikke det var en god plan, det funket ikke i det hele tatt.

• Liker 2
Skrevet

Det er ingen automatikk i at, selv om man i periode har hatt et høyt antall tilfeldige partnere, vil drive med utroskap når man først går inn i et forhold. Som sagt så kan man ikke gjøre noe med fortiden, men man kan forandre seg og se fremover.

• Liker 7
Skrevet

Ja vi stempler de som har andre oppfatninger enn en selv som umodne guttunger.

TS, du sier selvsagt ikke noe med mindre han spør. og om han spør så lyv om du synes det er greiest eller fortell sannheten om det er best. Ingen som finner det ut uansett, og mest sannsynlig bryr han seg ikke.

Anonym poster: ab0dbfcee84ebfdeeb7ee5a1c30aaeba

Det uthevede: Ja, jeg stempler sånne guttunger som umodne. Hvorfor skal en partner vite hvor mange den andre har hatt sex med? Det har rett og slett ikke noe å si om personen.

• Liker 3
Skrevet

TS her.

Jeg er til å stole på, sluttet brått med ONS da jeg fikk kjæreste og kommer aldri til å gå tilbake. Det er en tom tilværelse.

Jeg forstår ikke at mange sexpartnere i en kaotisk og depressiv periode er synonymt med å være mer utsatt for å være utro enn andre?

Jeg var på et merkelig sted hvor jeg egentlig ville ha en kjæreste mer enn alt i verden, men jeg var redd og tenkte da at jeg kunne fylle behovene mine med mer eller mindre fremmede. Jeg sier ikke det var en god plan, det funket ikke i det hele tatt.

Det er ingen automatikk i at, selv om man i periode har hatt et høyt antall tilfeldige partnere, vil drive med utroskap når man først går inn i et forhold. Som sagt så kan man ikke gjøre noe med fortiden, men man kan forandre seg og se fremover.

Hører hva dere sier og er ikke enig.

Dessverre er min erfaring at kvinner som har få sexpartner gjennom ungdommen ofte har færre partnere gjennom livet enn kvinen som begynner med å ligge med kjempemange.

Dere kan kjenne igjen dette her hos gutter, - unge gutter som puler, fester, stjeler bil, og er rabbagaster har høyere risiko senere i livet til å stjele bil, feste, pule rundt og oppføre seg tullete.

For innbrudd er statistikken enda verre. Det finnes omtrent ikke en eneste menneske over tredve år som begår innbrudd dersom han eller hun ikke gjorde det i ungdomstiden.

Rart det der? En kvinne som er singel og puler på tredve forskjellige vil ha større risk til å pule på fremmede dersom forholdet går dårlig, kontra ei jente som misliker sterkt å ligge med fremmedfolk uansett årsak.

Skyt meg gjerne!

• Liker 5
Skrevet

Det uthevede: Ja, jeg stempler sånne guttunger som umodne. Hvorfor skal en partner vite hvor mange den andre har hatt sex med? Det har rett og slett ikke noe å si om personen.

Tja, jeg vil gjerne vite om du har vært gift tidligere, hvor mange unger du har og sånne diverse ting.

Du da, - som ikke ønsker å vite noe om partneren deres, - om du spør - hva slags fag hadde du på skolen, - er det sånn at da skal partneren din "finne på fag" for å gjøre deg fornøyd, - eller foretrekker du sannhet og ærlighet?

• Liker 1
Skrevet

ærlighet varer ikke alltid lengst

• Liker 3
Skrevet

Jeg ville ikke ha sagt det, hvorfor skal han vite det egentlig? Ville du visst om det om kjæresten din hadde ligget med så mange, eller fler? Jeg for min del har ikke noe behov for å vite hvor mange mine utkårede har hatt seg med, tror ikke det kommer noe godt ut av det i det hele tatt.

• Liker 2
Gjest Amazing Cunt Wig
Skrevet

Vær ærlig om han spør, spør han ikke så bryr han seg sikkert ikke om det.

• Liker 1
Skrevet

Hører hva dere sier og er ikke enig.

Dessverre er min erfaring at kvinner som har få sexpartner gjennom ungdommen ofte har færre partnere gjennom livet enn kvinen som begynner med å ligge med kjempemange.

Dere kan kjenne igjen dette her hos gutter, - unge gutter som puler, fester, stjeler bil, og er rabbagaster har høyere risiko senere i livet til å stjele bil, feste, pule rundt og oppføre seg tullete.

Dette kan gå flere veier.

Det er riktig at en kvinne som har festet og pult masse rundt i ungdomstiden kan ha større sjans for å ville fortsette med det senere i livet. Derimot kan hun ha en fase hvor hun driver med dette, for deretter modne, gå videre og være ferdig med dette.

La oss ta det motsatt eksempel, en jente som ikke har hatt en slik utagerende periode. Hun har hatt en rolig ungdomstid, lite drikking, kun et par kjæresteforhold (som alle var seriøse) og generelt vært en pliktoppfyllende, snill pike.

Her kan resultatet også bli todelt, hun kan fortsette å være slik videre i livet. Eller hun kan plutselig få for seg at hun har gått glipp av noe, at hun ikke har levd livet skikkelig, og at hun ikke kan slå seg til ro før hun har vært gjennom en slik utagerende periode.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...