AnonymBruker Skrevet 24. januar 2013 #1 Skrevet 24. januar 2013 Dere kan vel ikke gi meg noen fasit på hva han tenker her, men jeg setter pris på hjelp til å (over)analysere! Jeg har vært på date med en mann 5 ganger, og jeg kjenner jeg liker ham bedre og bedre. Vi snakker om løst og fast og samtalen går bra... Men det er en ting som plager meg.. Han spør aldri om noe personlig! Foreldrene mine døde da jeg var liten, noe han ikke vet. Han har aldri spurt om foreldrene mine.. Han har aldri spurt et eneste spørsmål om barnet mitt, han vet ikke hva hun heter eller hvor gammel hun er (med mindre han har sett det på fb e.l.).. Han vet ikke hvor mange søsken jeg har.. Nei, han vet egentlig ganske lite om meg føler jeg! Mens jeg vet mye mer om ham. Tror kanskje ikke han anser det her som helt seriøst? Han gidder jo ikke å bli kjent med meg virker det som. Jaja. Kanskje han bare er ute etter sex. Da blir jeg skuffa. Er livredd for å skremme han her vekk, så tør ikke være så frampå heller.. Prøver å være så laid back som mulig og ta ting med ro, men date etter date skjer det samme. Hver gang tenker jeg at iKVELD skal jeg fortelle om dattera mi. At det skal komme opp naturlig i forbindelse med hva jeg hadde gjort de siste dagene e.l. Men så gjør det aldri det, og jeg sitter med en klump i magen. Dattera mi er jo en stor del av meg, men jeg føler meg ikke vel nok med ham enda til å "utlevere" meg selv på den måten enda. Føler meg sårbar om hun skal være med i "bildet".. Selv om det bare er å snakke om henne. Altså, misforstå meg rett, han er fullt klar over henne, jeg sa det før 1.daten pluss bilder/statuser på fb.. Men han spør altså aldri om henne. Anonym poster: 8b73351a4a3a7287c8ac635527784fd5
Gjest annemor30 Skrevet 24. januar 2013 #2 Skrevet 24. januar 2013 Hadde en jeg datet spurt meg om alt dette før 5. gangen vi traff hverandre ville jeg fått kalde føtter. Kanskje han syns det er litt "skummelt" med barnet ditt? At han må venne seg til tanken? Spør han om hva han tenker da vel;)
Gjest bambam Skrevet 24. januar 2013 #3 Skrevet 24. januar 2013 Kanskje han bare er av typen som ikke er flink til å spørre om ting? Finnes jo nok av både kvinner og menn som er fryktelig flinke til å snakke kun om seg selv. Skjønner jo at det ikke er så lett å bare brase ut med at datteren din heter line og er 6 år, men du får bare prøve å styre samtalen inn på det, om du virkelig vil at han skal være en del av ditt og barnets liv 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2013 #4 Skrevet 24. januar 2013 Jeg har også møtt et par slike menn og enden på visa er at jeg kutter dem ut, eventuelt at det bare dør ut naturlig. Hvis en mann ikke er nysgjerring på meg og mitt liv, og vil vite hvordan jeg har det... så er han ikke seriøst interessert tenker jeg. Jeg vil jo vite "alt" om han og hans liv så..... Det er det som er naturlig,at man er nysgjerrige på hverandre. Anonym poster: c96895ae16b48288c2cfe825b75fde81 2
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2013 #5 Skrevet 24. januar 2013 Takk for snille svar;) ja, jeg får se hva som skjer. Han spør jo mye om andre ting da.. Jobben, venninner, reiser, politikk... Men familie, og mer personlige ting? Nei. Men joda, får ta tiden til hjelp. Bare skummelt å begynne å like ham såpass som jeg gjør nå. Anonym poster: 8b73351a4a3a7287c8ac635527784fd5
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2013 #6 Skrevet 24. januar 2013 At han ikke spør om personlige ting kan være et tegn på at han ikke er interessert i å knytte seg til deg. Slik ville jeg tenkt i allefall. Og at kanskje er ute etter uforpliktende.. Anonym poster: a38787c26c177e7c514cc6779e5bbb72 1
Gjest Svampebob1 Skrevet 24. januar 2013 #7 Skrevet 24. januar 2013 Er livredd for å skremme han her vekk, så tør ikke være så frampå heller.. Anonym poster: 8b73351a4a3a7287c8ac635527784fd5 Jeg tror det at det du heller skal spørre deg selv om er hvorfor trenger du han? Hvorfor er du redd for å skremme han vekk? Hvis han forsvinner, så finnes det garantert andre.. Og det finnes garantert noen som er bedre. Sier ikke at du skal dumpe han, men at du verdsetter deg selv litt mer. Du fortjener en som bryr seg om deg. Alle fortjener å ha noen som bryr seg. 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2013 #8 Skrevet 25. januar 2013 Jeg tror det at det du heller skal spørre deg selv om er hvorfor trenger du han? Hvorfor er du redd for å skremme han vekk? Hvis han forsvinner, så finnes det garantert andre.. Og det finnes garantert noen som er bedre. Sier ikke at du skal dumpe han, men at du verdsetter deg selv litt mer. Du fortjener en som bryr seg om deg. Alle fortjener å ha noen som bryr seg. Uhm... Hvorfor jeg er redd for å skremme ham vekk? Fordi jeg liker ham, og ikke er den mest tålmodige sjelen, og vil ikke virke psyko. forsvinner han finnes det andre ja. Men så stress, da er det på an igjen. Jeg føler jo jeg verdsetter meg, men skulle bare ønske han kunne vise litt mer at han bryr seg kanskje. Men noen menn har kanskje forskjellige måter å vise det på (enn meg). Han tar jo kontakt, og tar initiativ til å treffes, selv om det ikke ender i sex; som å ta en kaffe sammen eller gå ut på middag e.l. Håper bare ikke jeg er et tidsfordriv for ham og at han ikke ser for seg noe mer med meg. Tiden vil vise.... Anonym poster: 8b73351a4a3a7287c8ac635527784fd5
Elizia Skrevet 25. januar 2013 #10 Skrevet 25. januar 2013 Dersom du skremmer han vekk ved å nevne barnet ditt, er han vel ikke noe å samle på...Han har kanskje ikke barn selv, og kommer derfor ikke på å spørre om henne. Uansett; barnet ditt er det viktigste i livet ditt og hun opptar tankene og handlingene dine storparten av dagen. Og derfor bør det føles naturlig for deg å snakke om henne til han og at han "aksepterer" å høre om henne!
blabla- Skrevet 25. januar 2013 #11 Skrevet 25. januar 2013 Jeg har vært i samme situasjon som deg. Fyren var veldig glad i å prate om seg og sitt og jeg var veldig flink til å stille spørsmål og virke interessert. Han spurte så og si aldri noe om mitt liv. Det jeg gjorde var å(på eget initiativ) fortelle om meg selv når det passet seg. Flett det inn nå og da mens dere prater. Trenger ikke utlevere datteren din, bare nevn henne forsiktig her og der. Ønsker deg lykke til, for meg gikk det ikke så bra. Jeg kunne prate så mye jeg ville om meg selv, alt han sa var "ok", og så begynte han å prate om seg selv igjen. Drittsekkalarmen gikk ganske fort hos meg og jeg gadd ikke kaste bort mer tid på ham;) 2
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2013 #12 Skrevet 25. januar 2013 Ingen spørsmål = ingen interesse. Altså, det kan jo hende. At han har ingen interesse av det han ikke spør om. Han spør jo om mange andre ting, kanskje de tingene er viktigere for ham å vite om.. Det kan vel hende det kommer med tiden. Dersom du skremmer han vekk ved å nevne barnet ditt, er han vel ikke noe å samle på...Han har kanskje ikke barn selv, og kommer derfor ikke på å spørre om henne. Uansett; barnet ditt er det viktigste i livet ditt og hun opptar tankene og handlingene dine storparten av dagen. Og derfor bør det føles naturlig for deg å snakke om henne til han og at han "aksepterer" å høre om henne! Jeg vet, men jeg mente ikke spesifikt barnet mitt da jeg sa jeg var redd for å skremme han bort. Jeg er forsiktig med ALT med ham. Snakker ikke for mye, snakker ikke om meg selv i det hele tatt, med mindre han spør! Tar verken opp familie eller barndom/fortid med ham. Eller, han tar det ikke opp med meg. Jeg føler nesten at jeg har dårlig samvittighet ovenfor barnet mitt, som om jeg skjuler henne på en måte. Og det vil jeg jo ikke! Hun er jo en STOR del av livet mitt, og det viktigste jeg har på denne jord, og jeg vil definitivt IKKE være med en mann som ikke aksepterer dette! Så hvorfor så vanskelig å snakke om det, og å bringe det opp på egen hånd? Jeg vet ikke. Jeg har vært i samme situasjon som deg. Fyren var veldig glad i å prate om seg og sitt og jeg var veldig flink til å stille spørsmål og virke interessert. Han spurte så og si aldri noe om mitt liv. Det jeg gjorde var å(på eget initiativ) fortelle om meg selv når det passet seg. Flett det inn nå og da mens dere prater. Trenger ikke utlevere datteren din, bare nevn henne forsiktig her og der. Ønsker deg lykke til, for meg gikk det ikke så bra. Jeg kunne prate så mye jeg ville om meg selv, alt han sa var "ok", og så begynte han å prate om seg selv igjen. Drittsekkalarmen gikk ganske fort hos meg og jeg gadd ikke kaste bort mer tid på ham;) Takk. Jeg må nok fleste det inn her og der. Han er forresten ikke så veldig selvopptatt, og vil hele tiden forsikre seg om at jeg har det bra osv, men det sårer jo litt at han ikke er nysgjerrig på jenta mi, eller på hvordan jeg vokste opp e.l. Jaja.... Før bruke den her tiden til hjelp da! Uff. Anonym poster: 8b73351a4a3a7287c8ac635527784fd5
Steinar40 Skrevet 25. januar 2013 #13 Skrevet 25. januar 2013 Altså, det kan jo hende. At han har ingen interesse av det han ikke spør om. Han spør jo om mange andre ting, kanskje de tingene er viktigere for ham å vite om.. Det kan vel hende det kommer med tiden. Anonym poster: 8b73351a4a3a7287c8ac635527784fd5 Det er mye som KAN skje, ja. Spørsmålet er bare hvor sannsynlig det er når det ikke har skjedd hittil. 2
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2013 #14 Skrevet 25. januar 2013 Takk for snille svar;) ja, jeg får se hva som skjer. Han spør jo mye om andre ting da.. Jobben, venninner, reiser, politikk... Men familie, og mer personlige ting? Nei. Men joda, får ta tiden til hjelp. Bare skummelt å begynne å like ham såpass som jeg gjør nå. Anonym poster: 8b73351a4a3a7287c8ac635527784fd5 Hva er dette da? Ikke del av ditt personlige liv? Anonym poster: d0e8a7472c64663a7f1197bf039e5dda 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2013 #15 Skrevet 25. januar 2013 Hva er dette da? Ikke del av ditt personlige liv? Anonym poster: d0e8a7472c64663a7f1197bf039e5dda Ikke personlig-personlig nei. Sier ikke som mye om meg som person og hva som har "formet meg" kan man si. Men joda, det er jo enda tidlig, og det kommer jo på banen hvis han blir bedre kjent med meg. Det er mye som KAN skje, ja. Spørsmålet er bare hvor sannsynlig det er når det ikke har skjedd hittil. Jeg velger å ikke høre helt på dine "råd", men har det jo selvfølgelig i bakhodet, samme greia. Vi får se.. :/ Anonym poster: 8b73351a4a3a7287c8ac635527784fd5
Steinar40 Skrevet 25. januar 2013 #16 Skrevet 25. januar 2013 Jeg velger å ikke høre helt på dine "råd", men har det jo selvfølgelig i bakhodet, samme greia. Vi får se.. :/ Anonym poster: 8b73351a4a3a7287c8ac635527784fd5 Jeg har ikke gitt deg noen råd. Jeg bare sier det akkurat som jeg tenker og ser på det.
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2013 #17 Skrevet 25. januar 2013 Jeg har ikke gitt deg noen råd. Jeg bare sier det akkurat som jeg tenker og ser på det. Ok. Jeg velger å ikke høre på deg og dine meninger da. Anonym poster: 8b73351a4a3a7287c8ac635527784fd5 1
Steinar40 Skrevet 25. januar 2013 #18 Skrevet 25. januar 2013 Ok. Jeg velger å ikke høre på deg og dine meninger da. Anonym poster: 8b73351a4a3a7287c8ac635527784fd5 Helt opp til deg det. Heldigvis er ihvertfall ikke andres problemer mine problemer
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2013 #19 Skrevet 25. januar 2013 Dere kan vel ikke gi meg noen fasit på hva han tenker her, men jeg setter pris på hjelp til å (over)analysere! Jeg har vært på date med en mann 5 ganger, og jeg kjenner jeg liker ham bedre og bedre. Vi snakker om løst og fast og samtalen går bra... Men det er en ting som plager meg.. Han spør aldri om noe personlig! Foreldrene mine døde da jeg var liten, noe han ikke vet. Han har aldri spurt om foreldrene mine.. Han har aldri spurt et eneste spørsmål om barnet mitt, han vet ikke hva hun heter eller hvor gammel hun er (med mindre han har sett det på fb e.l.).. Han vet ikke hvor mange søsken jeg har.. Nei, han vet egentlig ganske lite om meg føler jeg! Mens jeg vet mye mer om ham. Tror kanskje ikke han anser det her som helt seriøst? Han gidder jo ikke å bli kjent med meg virker det som. Jaja. Kanskje han bare er ute etter sex. Da blir jeg skuffa. Er livredd for å skremme han her vekk, så tør ikke være så frampå heller.. Prøver å være så laid back som mulig og ta ting med ro, men date etter date skjer det samme. Hver gang tenker jeg at iKVELD skal jeg fortelle om dattera mi. At det skal komme opp naturlig i forbindelse med hva jeg hadde gjort de siste dagene e.l. Men så gjør det aldri det, og jeg sitter med en klump i magen. Dattera mi er jo en stor del av meg, men jeg føler meg ikke vel nok med ham enda til å "utlevere" meg selv på den måten enda. Føler meg sårbar om hun skal være med i "bildet".. Selv om det bare er å snakke om henne. Altså, misforstå meg rett, han er fullt klar over henne, jeg sa det før 1.daten pluss bilder/statuser på fb.. Men han spør altså aldri om henne. Anonym poster: 8b73351a4a3a7287c8ac635527784fd5 Har dere hatt sex enda da? Tror du han bare er ute etter sex? 5 dater er jo ikke mye, dere er jo ikke blitt et par enda etter min mening. Jeg hadde blitt litt redd hvis daten hadde begynnt å snakke om noe så personlig som bortgang av foreldrene f.eks. etter så kort tid. Men dette er bare min mening, det virker som det er flere gode svar i denne tråden. Jeg bare sier ikke go all in med en gang. Anonym poster: d0e8a7472c64663a7f1197bf039e5dda
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2013 #20 Skrevet 26. januar 2013 Har dere hatt sex enda da? Tror du han bare er ute etter sex? 5 dater er jo ikke mye, dere er jo ikke blitt et par enda etter min mening. Jeg hadde blitt litt redd hvis daten hadde begynnt å snakke om noe så personlig som bortgang av foreldrene f.eks. etter så kort tid. Men dette er bare min mening, det virker som det er flere gode svar i denne tråden. Jeg bare sier ikke go all in med en gang. Anonym poster: d0e8a7472c64663a7f1197bf039e5dda Vi har hatt sex ja.. Og nei, 5 dater er jo ikke mye. Spesielt når vi ikke snakker sammen mellom disse datene.. Og nei, vi er ikke et par enda. Det kan vi jo hvertfall ikke være før han kjenner meg bedre føler nå jeg. Han vet jo så lite om meg! Han er vel ikke kun ute etter sex, men man kan jo aldri vite. Takk for råd, jeg får altså ta tiden til hjelp og se hvor dette går. Håper bare ikke at det dør ut, i og med ting at går så sakte. Er vant til menn som spør og graver om alt... Ikke denne tilbakeholdne typen. Anonym poster: 8b73351a4a3a7287c8ac635527784fd5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå