Gå til innhold

Jente svarer på melding ti dager senere (wtf)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor?

Meldingen var helt av det uskyldige slaget. a la "Hva synes du om blablabla?".

Vi har datet en stund. Hadde en stor krangel. Snakket ikke så mye på et par dager. Ting ble litt bedre, men langt fra bra. Sendte et par korte meldinger frem og tilbake.

Hvem svarer ti dager senere? Svaret var også kort "helt ok!". Enten er hun dritsur på meg eller så er hun likegyldig?

Anonym poster: b28915fa5a9416cd112d8f9d6f0e6bfa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan i alle dager skal vi kunne svare på det?

Anonym poster: 1aa09f8bd48a2cecb69a7ce4521f148e

• Liker 4
Skrevet

La det gå, og gå videre du.

Anonym poster: 96129f24716f8cbe7ae0ed7784b9457e

Skrevet

1. Hun har ikke lyst på deg lenger.

2. Hun spiller hard to get og vil du skal prøve hardere.

Skrevet

Bare å gå videre, ingenting å hente her.

Det virker som om hun prøver å få deg til å gi henne oppmerksomhet igjen.

• Liker 1
Skrevet

1. Hun har ikke lyst på deg lenger.

2. Hun spiller hard to get og vil du skal prøve hardere.

Enig med denne.

Kvinner er gale! :laugh:

Skrevet

Skriv tilbake at hun er barnslig. Etterpå sletter du nummeret og glemmer henne!

Anonym poster: a5fdcf7d5d800ae401b0e3ef9ce459bc

• Liker 2
Skrevet

Dette er noe jeg kunne funnet på å gjøre, jeg glemmer å svare på meldinger stadig vekk.

Anonym poster: f164cc9560ceb4e4ca0da4129aa09b78

• Liker 4
Skrevet

Er det barnslig å skrive "helt ok"?

Kanskje hun vil vise deg at hun ikke syntes noe om måten den krangelen foregikk på. Kanskje var det sider av deg som kom frem som gjør at hun ikke er så sikker på om hun vil mer.

Skrevet

Synes ikke det virker helt normalt, vanskelig å tolke hvor hun står i forhold til deg.

Jeg vet bare at om jeg liker en person så svarer jeg ganske raskt og viser interesse, kanskje hun følte det som en plikt å svare deg, kanskje hun enda er sur og vil vise det. Men 10 dager er ganske lenge... Du kan jo spørre da, eller skrive det tok jo sin tid å svare på. Se hva hun sier da, om man dater en person har man jo faktisk lov til å spørre hva som er greia. Sparer deg selv for mange spekulasjoner og!

Skrevet (endret)

Vi vet ikke. 10 dager :fnise:

Endret av Evilposelos
Skrevet

Hun syns det var kjipt å ikke ha noen som sendte meldinger lenger, så hun vekket litt liv i deg ved å svare på den siste du sendte.

Anonym poster: 5adeb8109fa4273e1017a3e841382834

• Liker 4
Skrevet

Signerer sistemann her. At hun ikke svarte er pga likgyldighet. Og at hun svarte etter 10 dager er enten fordi hun kjeder seg, eller bare for å være høflig (ti dager for sent vel å merke). Utrolig irriterende oppførsel. Jeg hadde ikke sendt no mer. Se heller om hun tar no mer kontakt. Gjør hun ikke det, så er det jo grei skuring, hører du noe kan du spørre hva hun er ute etter.

Gjest brutal mann
Skrevet

Når jeg er deprimert og ellers mentalt sliten så ignorer jeg alt og alle. Så går det to uker og så ser jeg at jeg jammen fikk en melding for noen dager siden. Hm, skal jeg svare på den?

• Liker 1
Skrevet

Når jeg er deprimert og ellers mentalt sliten så ignorer jeg alt og alle. Så går det to uker og så ser jeg at jeg jammen fikk en melding for noen dager siden. Hm, skal jeg svare på den?

Selv når den er fra en jente du virkelig liker?

Skrevet

Brutal mann :Det kan du selvfølgelig, men da er det greit å komme med en forklaring på hvorfor du svarer sent. Da blir det jo noe annet.

Skrevet

Kanskje hun ikke har sett meldingen, hatt mye å gjøre eller rett og slett glemt å svare? Big deal, hun svarte. TS skriver også at de skrev korte meldinger, og om TS har skrevet noe veldig kort så er det ikke rart at hun ikke har svart - men nå ti dager senere svarer hun på meldingen for å starte en ny samtale.

Skrevet

Kanskje hun ikke har sett meldingen, hatt mye å gjøre eller rett og slett glemt å svare? Big deal, hun svarte. TS skriver også at de skrev korte meldinger, og om TS har skrevet noe veldig kort så er det ikke rart at hun ikke har svart - men nå ti dager senere svarer hun på meldingen for å starte en ny samtale.

Nei, da skriver man "beklager sent svar, men jeg har hatt mye å gjøre. Finne på noe snart?"

Skrevet

Hun syns det var kjipt å ikke ha noen som sendte meldinger lenger, så hun vekket litt liv i deg ved å svare på den siste du sendte.

Dette tror jeg stemmer på en prikk.

Gjest brutal mann
Skrevet

Selv når den er fra en jente du virkelig liker?

Just, ain't gonna happen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...