Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja nå er sannelig jeg også blitt gravid, men jeg har ikke den helt store lykkefølelsen, var ikke forbeeredt på at jeg kunne bli det, trodde jeg var steril, men nå ordna altså naturen det at jeg ble gravid også..

Er bare 4-5 uker på vei, men jeg tok en test for noen dager siden, og den viste to blå streker, og jeg skalv og trodde ikke det var sant.

Hadde veldig magesmerter og oppblåst mage for to dager siden, og redd det var noe galt.

Men merker at jeg nå har oppblåst mage om kveldene, og at jeg kjenner at det er en klump nedi der.

Jeg tror forresten enda at jeg ikke er gravid, men det er jeg vel?

Er disse testene helt sikre tro?

Jeg er førstegangsgravid og synes dette er veldig rart!

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

jeg har det litt på samme måten...

kan ikke tro at det er sant... Er de til å store på? Legen sa at det ikke var noen vits i å komme dit, de hadde de samme testene...

Men jeg er derimot overlykkelig.. men klarer ikke helt å tro det. Skulle ha hatt mensen for to dager siden bare, og fant det ut nå nettopp.

• 2 uker senere...
Gjest motorrypa
Skrevet

hallo å gratulere så masse til deg.

men tru det eller ei så er du ikke alene. '

ble fortalt for to år siden at jeg mest sannsynlig ikke kom til å få barn noen gang. men her sitter jeg, ni uker på vei å livredd for at noe skal gå galt å at jeg skal miste.

da jeg tok testen hadde jeg ikka hatt mensen på seks uker å trodde jeg var blitt syk igjen å måtte ha en til operasjon. men neida.

jeg var gravid. da de to strekene viste seg på testen kjente jeg bare et sort glis bre seg over hele ansiktet mitt.

har nesten ikke tid å vente på at magen min skal bli stor så jeg kan vise den frem til hele verden.

tror kanskje at man bekymrer seg unødvendig mye i enkelte tilfeller. jeg prøver å tenke på at ungen min føler det jeg føler. det hjelper litt.

fikk meg en liten smell atpå det hele. min samboer gikk ifra meg da han fant ut jeg var gravid. så tanken på å være alene med at lite barn er ganske skremmende den å.

tror vi skal prøve å støtte opp hverandre her inne. men det er vel derfor en sånn her side er til.

håper alt går bra for deg å den lille.

kos deg videre i svangerskapet

klem fra monica icon_smile.gif

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...