Mina3 Skrevet 24. januar 2013 #1 Skrevet 24. januar 2013 Hei hei! Det har vært så gøy å følge alle andre prøvere her, så nå skal jeg jammen skrive litt om meg selv. Min kjære er 35 og jeg er 26. Vi startet å prøve i desember og er nå i vår 2PP. Vi gleder oss masse til en ny epoke i livet og vi har så lyst til at det skal klaffe denne måneden. Jeg er i dag 7dpo og skal teste meg fredag 1.feb. Gleder meg ekstremt masse og håper håper håper! Startet på folat i desember, trener regelmessig, spiser normalt og lever generelt et godt liv. Håper dere vil følge meg og dele erfaringer. Alle tips og triks tas i mot med takk :-) Kanskje du er i samme båt som meg?;-) Stor klem fra Mina
Mina3 Skrevet 24. januar 2013 Forfatter #2 Skrevet 24. januar 2013 God kveld :-) De siste dagene har jeg vært på symptomjakt som mange andre. Etter å ha gått på p-piller i 7 år gleder jeg meg stort til å bli mamma. Symptomene har vært murringer i magen, mye luft, litt mer utflod enn normalt, ekstremt trøtt, rare drømmer hver natt og meget oppblåst. Er tynn med flat mage normalt, men nå er det en greit luftig kul der. Har dere andre hatt noen synptomer så tidlig? Er som nevnt 7dpo i dag. Klem Mina
missdior Skrevet 24. januar 2013 #3 Skrevet 24. januar 2013 Så morsomt at du har laget deg dagbok! Jeg vil bare anbefale deg å kanskje lage den under kategorien prøvedagbøker, da det er lettere for både deg og oss å følge med deg? Her er link til kategorien ! Gleder meg til å følge deg http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showforum=100
Mina3 Skrevet 24. januar 2013 Forfatter #4 Skrevet 24. januar 2013 Så morsomt at du har laget deg dagbok! Jeg vil bare anbefale deg å kanskje lage den under kategorien prøvedagbøker, da det er lettere for både deg og oss å følge med deg? Her er link til kategorien ! Gleder meg til å følge deg http://forum.kvinneg...p?showforum=100 Tusen takk! Vet du om det er mulig å bare endre kategori, eller skal jeg starte på nytt i prøvedagbok-kategorien? Igjen, takk :-)
missdior Skrevet 24. januar 2013 #5 Skrevet 24. januar 2013 Tusen takk! Vet du om det er mulig å bare endre kategori, eller skal jeg starte på nytt i prøvedagbok-kategorien? Igjen, takk :-) Jeg er ikke helt sikker faktisk... du kan jo sende en PM til en av moderatorene og høre?
Gjest roseduft Skrevet 24. januar 2013 #6 Skrevet 24. januar 2013 Tusen takk! Vet du om det er mulig å bare endre kategori, eller skal jeg starte på nytt i prøvedagbok-kategorien? Igjen, takk :-) Hei Mina Ønsker veldig gjerne å følge deg videre i tiden som prøver. Er selv 25år, har prøvd en god del kjerringråd uten nytte.. Er i vår pp9. Hatt en kjemisk graviditet, men ikke nærmere en spire enn det. Fikk påvist manglende el for 4 mnd siden, så har vært innom 3 runder med pergotime.. Ellers av el-tester, så har jeg aldri fått noe utslag på billigtestene, men cbd sine fikk jeg smiley 6 dager på rad, var da med hcg i blodet, som var en tidlig spontan abort eller kjemisk graviditet.. Noen anbefaler diverse som å starte med folat så fort en planlegger å bli gravid, samt få i seg tran og c-vitaminer. Sink er også bra, særlig for sædkvaliteten til mannen Grapefruktjuice skal gjøre det sædvennlig og lettere og bedre miljø for sæden å svømme i under el. Hostesaft skal visst også hjelpe på.. Selv har jeg prøvd alt dette uten hell, og vil i tiden fremover prøve å senke skuldrene litt og ikke "stresse" for mye..da jeg er overbevist om at dette spiller inn som en negativ faktor Selvsagt er det slitsomt å gå inn i pp etter pp med håp, som blir knust.. Men man lærer å takle det, og går videre og blir alltid klar for neste pp All ære til de som prøver i flere år....... Ønsker dere hvertfall masse lykke til videre, og er spent på om det allerede er en spire hos deg Klem og god helg!
Mina3 Skrevet 25. januar 2013 Forfatter #7 Skrevet 25. januar 2013 Hei Mina Ønsker veldig gjerne å følge deg videre i tiden som prøver. Er selv 25år, har prøvd en god del kjerringråd uten nytte.. Er i vår pp9. Hatt en kjemisk graviditet, men ikke nærmere en spire enn det. Fikk påvist manglende el for 4 mnd siden, så har vært innom 3 runder med pergotime.. Ellers av el-tester, så har jeg aldri fått noe utslag på billigtestene, men cbd sine fikk jeg smiley 6 dager på rad, var da med hcg i blodet, som var en tidlig spontan abort eller kjemisk graviditet.. Noen anbefaler diverse som å starte med folat så fort en planlegger å bli gravid, samt få i seg tran og c-vitaminer. Sink er også bra, særlig for sædkvaliteten til mannen Grapefruktjuice skal gjøre det sædvennlig og lettere og bedre miljø for sæden å svømme i under el. Hostesaft skal visst også hjelpe på.. Selv har jeg prøvd alt dette uten hell, og vil i tiden fremover prøve å senke skuldrene litt og ikke "stresse" for mye..da jeg er overbevist om at dette spiller inn som en negativ faktor Selvsagt er det slitsomt å gå inn i pp etter pp med håp, som blir knust.. Men man lærer å takle det, og går videre og blir alltid klar for neste pp All ære til de som prøver i flere år....... Ønsker dere hvertfall masse lykke til videre, og er spent på om det allerede er en spire hos deg Klem og god helg! Hei Roseduft, Så koselig å høre fra deg Virkelig synd å høre det du har vært igjennom, men samtidig deilig å høre at motet ditt holdes oppe! Jeg gjenner jeg gruer meg alt til den dagen jeg skal ha ikm, for jeg er så redd for at TR skal komme.. Utrolig koselig at du vil følge meg. Ser at du har en prøvedagbok også, så jeg vil følge deg også. Stor klem
Mina3 Skrevet 25. januar 2013 Forfatter #8 Skrevet 25. januar 2013 God formiddag alle sammen, I dag tidlig våknet jeg opp, og gikk inn i dusjen. Jeg har så utrolig såre brystvorter at det gjør vondt å dusje. Det var i tillegg en merkelig "vondt" fra nedre mage på venstre side som strålte ned mot forsiden av benet. Dette har dog gått over nå Mulig det er noe heeeeeelt annet enn tegn på graviditet også. Jeg hadde igjen merkelige drømmer i natt.. I går kveld når kjæresten og jeg hadde sex så kom det bittelitt brunt ut sammen med sæden hans fra meg etterpå. (Størknet blod).. Håper ikke TR er på vei. Har i hvertfall ikke kommet noe mer etter det :biggrin: Jeg har ikke ord på hvor mye jeg har lyst på en liten gutt eller jente nå.. Jeg la meg ned på segen i går og startet å lese "På vei av Gro Nylander", har bare lest et kapittel, men den virker veldig ok for oss som er så spente og venter på en liten spire i magen Ha en super dag så lenge! Stor klem fra Mina
Mina3 Skrevet 25. januar 2013 Forfatter #9 Skrevet 25. januar 2013 HEI! De som har lyst å følge meg kan følge meg her: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=717922 :-) Klem Mina
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå