Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg trenger tips og hjelp til hvordan jeg skal gå ned i vekt. jeg trener 4-5 ganger i uke og har det veldig sunt kosthold. jeg drikker heller ikke brus eller alkohol og spiser heller ikke godis. jeg trener og trener men oppnår ikke det jeg ønsker med vekttap. Noen som kan gi meg noen tips og råd ? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du ikke går ned så er det enten fordi kroppen går akkurat i 0 og du i tillegg bygger muskelmasse og per definisjon går ned i cm og blir strammere eller så spiser du for mye.

Har du merket endringer i mål og på klær?

• Liker 1
Skrevet

Hva gjør du resten av tiden, da? Hvis du trener 4-5 ganger i uken, men sitter på rumpa resten av tiden, så er det ikke sikkert du går ned i vekt. Kanskje du spiser for lite? Hvis du spiser for få kalorier får du for lite energi til å gjøre ting, og du blir sittende. Du burde lage deg en ærlig og oppriktig oversikt over hvor mange kalorier du får i deg i løpet av en dag. Kanskje du får deg en oppvekker? Kanskje du spiser for mye, kanskje du spiser for lite.

• Liker 1
Gjest kiara_pusen
Skrevet

Og kanskje du beveger deg altfor lite i det daglige som den over meg sier. Det hjelper ikke trene hvis man ikke går når man har anledning og bruker heis istedet for trapp.

Når man slanker seg er det jo også et tonn av typiske kcal feller som proteinshaker, måltidserstattere, juice, sportsdrikker etc. :)

• Liker 2
Skrevet

Måltidene og menge av mat har jeg en plan lagt opp. Jeg er også veldig mye i aktivitet uten treningsøktene, går veldig mye... Andre forteller meg at de synes jeg har gått ned i vekt men det synes likevel ikke på vekten og heller ikke på klærne...

Skrevet

Måltidene og menge av mat har jeg en plan lagt opp. Jeg er også veldig mye i aktivitet uten treningsøktene, går veldig mye... Andre forteller meg at de synes jeg har gått ned i vekt men det synes likevel ikke på vekten og heller ikke på klærne...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...