AnonymBruker Skrevet 24. januar 2013 #1 Del Skrevet 24. januar 2013 Min mor lagde av og til en enkel pølsegrateng, det var pølser, macaroni og hjemmelaget hvit saus som jeg mener hun hadde egg oppi. Dette var for at den skulle stivne litt, eller noe? Prøvde å lage en slik pølsegrateng for noen år siden, som resulterte i at sausen ble i helt fast form, det var ikke noe særlig. Hvordan lager dere pølsegrateng? Skal jeg ha egg oppi? Anonym poster: cadd24ee861c86f3d5be0eef2cc1875d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 24. januar 2013 #2 Del Skrevet 24. januar 2013 Jeg bruker ikke egg i pølsegrateng.. Lager en tykk hvitsaus, koker opp makaroni og kutter pølser i biter og blander alt i sausen. Over i gratineringsform, og tar revet ost over. 225g midt i ovnen til osten er gyllen:) Nå fikk jeg lyst på pølsegrateng..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dolce Skrevet 24. januar 2013 #3 Del Skrevet 24. januar 2013 Samme her. Jeg bruker ikke egg i gratenger. Jeg lagde blomkål/pølse/bacon grateng for et par dager siden, og brukte bare hvit saus og ost i tillegg til blomkål/pølse/bacon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå