Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og samboeren min krangler og krangler. Den siste tida har vært helt jævlig. Det er vel ikke slik det skal være etter kun 1,5 år sammen? Det er som vi går hverandre på nervene hele tiden. Spydige kommentarer fyker gjennom lufta dagen lang, men i dag har det aldri vært verre.

Vi har ikke hatt sex på flere dager, noe som er uvanlig for oss. Men det er han det står på, han som er for "trøtt" hele tiden. Og når vi først har oss, så tenker han kun på seg selv. Jeg påstår at han ikke elsker meg lengre, noe jeg også tror. Jeg føler jeg kun er god å ha, da det er lite kos og sex fra hans side. Det sier seg jo selv at dersom han hadde vært forelsket i meg hadde han kost med meg når han først så meg etter jobb? Alt har bare dabbet av kraftig, og da blir jeg i et jævlig humør.

Det har blitt slik at jeg har vurdert flere ganger den siste tiden om vi bare skal gjøre det slutt. Vi kommuniserer så dårlig. Han vil ikke prate om det, han sier det er normalt at det er slik inni mellom. Han er fornøyd med tilværelsen.

I dag gråt jeg etter vi hadde hatt sex (for en gangs skyld). Jeg fortalte han at jeg ikke lenger er lykkelig. Han bare holdt rundt meg, sa ingenting.

Jeg vil at vi skal være slik som andre lykkelige par, men vi bare krangler. Det føles ikke ut som han kjemper for meg en gang. Han viser ingen følelser, bare sitter der liksom..

Anonym poster: b2d82eba6125cae990e0140075ffec1b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes ikke det er så produktivt av deg å slenge ut påstander om at han ikke elsker deg lengre. Det kan ikke alltid være som i starten av et forhold, og etterpå kommer en mer stabil fase hvor han også er glad i deg men hvor det er litt mindre intenst.

Du kan ikke presse han til å elske deg mer, og sannsynligvis blir han bare mer lei og desillusjonert jo mer du sier det. Jeg forstår også at han ikke vil prate om det, for hva kan han egentlig si som du skal være fornøyd med?

Jeg vet ikke hva dere ellers krangler om, men hvis jeg var deg ville jeg konsentrert meg om å holde konfliktnivået nede og diskutere løsninger på de praktiske problemstillingene, og så vente med anklagene om manglende kjærlighet. Samlivskurs?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...