Gjest SpaceBaby Skrevet 24. januar 2013 #1 Skrevet 24. januar 2013 ...du blir dratt med på pub på bursdagen din, men ender opp med å måtte spandere øl på de andre. 2
Envy Skrevet 24. januar 2013 #2 Skrevet 24. januar 2013 Dere avtaler tidenes sommerferie og planlegger utenlandstur og festival, men ender opp med en helg i Tønsberg.. 1
Gjest Herr Heftig Skrevet 24. januar 2013 #3 Skrevet 24. januar 2013 Hva er egentlig en lassisvenn? Er det en form for slang? eller har det noe med Lassi gjøre, og i så fall, er det hunden eller den indiske drikken?
Gjest SpaceBaby Skrevet 24. januar 2013 #4 Skrevet 24. januar 2013 Hva er egentlig en lassisvenn? Er det en form for slang? eller har det noe med Lassi gjøre, og i så fall, er det hunden eller den indiske drikken? http://no.wikipedia.org/wiki/Lasaron
Gjest Summers Skrevet 24. januar 2013 #5 Skrevet 24. januar 2013 (endret) Når vennene gjemmer medbrakt drikke under bordet på italiensk restaurant Når de tror at min tips er noe som gjør at de kan betale mindre på barregningen. Endret 24. januar 2013 av Summers
Gjest Herr Heftig Skrevet 24. januar 2013 #6 Skrevet 24. januar 2013 Takker så meget folkens. Man lærer noe nytt hver dag.
Gjest SpaceBaby Skrevet 24. januar 2013 #7 Skrevet 24. januar 2013 (endret) ...når du skaffer deg minibuss, selv om du ikke har familie. Endret 24. januar 2013 av SpaceBaby 2
Gjest Summers Skrevet 24. januar 2013 #8 Skrevet 24. januar 2013 (endret) Når de spiller for fulle for å spleise på taxiregningen. Når de putter smaksprøvene i lomma Når han vil ha deg til å kjøpe en fiskegrateng for at han skal kunne benytte seg av 3 for 2 tilbudet. Når de pruter på heiskort på tryvann Når de på storbyturer ikke kjøper måltider , men heller tar med matpakke fra frokostbubuffeten Endret 24. januar 2013 av Summers
Gjest SpaceBaby Skrevet 24. januar 2013 #9 Skrevet 24. januar 2013 ...når du får meldinger av sorten: "Kan du ringe meg?" 2
Gjest Nikee Skrevet 24. januar 2013 #10 Skrevet 24. januar 2013 Når middagsbesøket du er invitert i ender med nudler fra Mr.Lee
Gjest SpaceBaby Skrevet 24. januar 2013 #11 Skrevet 24. januar 2013 ...når hasj er valuta på lik linje med penger. 2
Adhara Skrevet 24. januar 2013 #12 Skrevet 24. januar 2013 Jeg kjenner jeg er litt glad for at jeg ikke har sånne venner 1
Gjest Summers Skrevet 25. januar 2013 #13 Skrevet 25. januar 2013 Når konsertinvitasjoner betyr at man skal stå utenfor og høre på musikken.
Gjest Darthoven Skrevet 26. januar 2013 #14 Skrevet 26. januar 2013 Jeg kjenner jeg er litt glad for at jeg ikke har sånne venner Ja, mye kulere å bare ha "par-venner" som utelukkende snakker om den stygge ungen sin og oppussingsprosjekter. Glad jeg har lassaron-vennene mine skal jeg si deg. Deilig å stikke fra kone, regninger og bil-helvete en gang i blandt og spise taco i senga på en studenthybel mens man prøver å stille inn antenna slik at man kan se TV. 5
Wonders Skrevet 30. januar 2013 #15 Skrevet 30. januar 2013 Jeg kjenner jeg er litt glad for at jeg ikke har sånne venner Enig, de kvitta jeg meg med i 20 åra. Synd ikke andre ser når de blir utnyttet. Noe er koselig da, men jeg husker ennå åssen det vår å ikke kunne bli med på kino fordi jeg ikke hadde penger. 2
Adhara Skrevet 30. januar 2013 #16 Skrevet 30. januar 2013 Ja, mye kulere å bare ha "par-venner" som utelukkende snakker om den stygge ungen sin og oppussingsprosjekter. Glad jeg har lassaron-vennene mine skal jeg si deg. Deilig å stikke fra kone, regninger og bil-helvete en gang i blandt og spise taco i senga på en studenthybel mens man prøver å stille inn antenna slik at man kan se TV. Det finnes heldigvis en mellomting i min verden.
Gjest Badebuksa Skrevet 30. januar 2013 #17 Skrevet 30. januar 2013 Ja, mye kulere å bare ha "par-venner" som utelukkende snakker om den stygge ungen sin og oppussingsprosjekter. Glad jeg har lassaron-vennene mine skal jeg si deg. Deilig å stikke fra kone, regninger og bil-helvete en gang i blandt og spise taco i senga på en studenthybel mens man prøver å stille inn antenna slik at man kan se TV. Snakker om den stygge ungen sin? Duverden, du er sjarmerende..
Gjest Darthoven Skrevet 30. januar 2013 #18 Skrevet 30. januar 2013 Snakker om den stygge ungen sin? Duverden, du er sjarmerende.. Face it..spedbarn er ikke spesielt vakre. Og vi andre er dessuten ikke så interessert i hvordan den ser ut, om vi skal være ærlige, eller hva? High five! 2
Gjest Badebuksa Skrevet 30. januar 2013 #19 Skrevet 30. januar 2013 Face it..spedbarn er ikke spesielt vakre. Og vi andre er dessuten ikke så interessert i hvordan den ser ut, om vi skal være ærlige, eller hva? High five! Nei, absolutt ikke enig. Et spedbarn er noe av det vakreste i verden synes jeg.
Gjest Darthoven Skrevet 30. januar 2013 #20 Skrevet 30. januar 2013 Nei, absolutt ikke enig. Et spedbarn er noe av det vakreste i verden synes jeg. OK.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå