Gå til innhold

Hva er ditt bomkjøp / interiørtabbe?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har du gjort noen interiørbomkjøp eller interiørbommerter?

I et plutselig anfall av behov for forandring, tapetserte jeg en vegg like før jul og nå må bare bite i det sure eplet og innrømme at det var en bom. Tapetet er pent, men jeg likte best veggen uten. Tapetet var dyrt, veggen høy og vanskelig å tapetsere og ....ja.. litt motløs sitter jeg her nå og skal til med maling for å få tilbake utgangspunktet, og da kom jeg på at det sikkert ville være trøst i litt bomkjøphistorier fra andre?

Endret av Fru Duck
Videoannonse
Annonse
Gjest Kaninpus
Skrevet

Møblere med møbler i for mange ulike farger og materialer. Gir et rotete inntrykk!

• Liker 1
Skrevet

Gikk amok på Fretex i chabby chic-perioden. Blonder og sølvplett OVERALT!!!! Brukte heldigvis ikke tusenvis av kroner, men likevel ...

Anonym poster: 8a3f9b804e0d7caafc372b1daf0856dd

• Liker 2
Skrevet

Hvit stoffsofa! Hurra!

• Liker 4
Skrevet

Møblere med møbler i for mange ulike farger og materialer. Gir et rotete inntrykk!

Også kalt "hybel"-stilen. Grøsser av den, aner jo ikke hvor man skal feste blikket i det hele tatt!

Skrevet

Kjøpte en stor sofa (har liten stue, virkelig overestimerte målene på den) som er nesten umulig å få støvsuget under uten et par timer til overs for ommøblering.. Gleder meg til beistet omplasseres.

Anonym poster: f39b4f069b6427458b6e1bba94d49a28

Gjest Kaninpus
Skrevet

Også kalt "hybel"-stilen. Grøsser av den, aner jo ikke hvor man skal feste blikket i det hele tatt!

Ja det var jo en del fine møbler, men det blir ikke fint av å blande eik, furu, kirsebær, shabby chick og minimalisme. Helbom. Beste er å holde seg til en litt mer klassisk stil, og heller variere med tilbehør ettersom tida går. Gjorde et bomkjøp til - kjøpte et hvitt kjempefint gulvteppe i ekte ull. Ikke så himla lurt med valp i hus. ÅÅÅ SÅ DUM! Teppet er bytta ut og sendt til rens...det var ikke mye hvitt lenger...

• Liker 2
Skrevet

Jeg gjør egentlig mange interørtabber, ingenting blir som jeg vil!

Siste er at den dyre lampen jeg kjøpte for å ha i vinduet er for lav.

Jeg tror den største interiørtabben jeg gjør er at jeg går med på det nest beste istedenfor å vente til jeg finner det helt perfekte. Litt feil farge på rammen på speilet i stua, litt for lite lysfat, litt for lav lampe osv.

Anonym poster: 0c084224813f688bfbfa4bfb1f910d1f

• Liker 2
Skrevet

Hadde kjøpt meg en kjempe fin vindus lampe, såå fornøyd med meg selv.

Hengte den opp på spikeren, to senkunder etter datt den ned på flisene og knuste...jeg hadde ikke hengt den godt nok inn på spikeren...det gjorde fysisk vondt i hele kroppen og hjertet :(

Skrevet

Kjøpte kjempefin sofa på loppis - i Biedermeyer-stil, med brokadetrekk. Passet kjempefint inn i vår gamle bygårdsleilighet. Slengte ut den gamle sofaen (dvs ga den bort på finn.no). Da loppis-sofaen kom inn i huset, kjente vi en gammel og litt ekkel lukt av den. Dvs jeg kjente, ikke mannen... Vi gikk til innkjøp av en møbelrensespray, og sprayet hele sofaen, slik vi ble rådet til i en butikk som selger slike sprayer.

Problemet var bare at nå luktet sofaen veldig ekkelt av kjemisk rensemiddel. Vi prøvde å sette sofaen ut for å få luftet, den, men den kjemiske lukta ga seg ikke. :-( Vi måtte etterhvert kjøre sofaen til søppelfyllinga. Og da hadde vi gitt bort den gamle sofaen som egentlig var brukbar nok.

Siste gang jeg kjøper brukt sofa!

Anonym poster: 5a6e1267f1f94973f2d45e9fde13fd22

• Liker 3
Skrevet

I fjor sommer fant jeg et "fantastisk" skap på salg. Akkurat slik jeg hadde ønsket meg, men kanskje bittelitt større.

Mye styr for å få det i hus, jeg og mannen bar oss skakk og da det endelig kom på plass...så var det knapt plass. Etter et par måneder ble skapet lagt ut på finn og solgt med tap. I tillegg lagde vi et solid merke i parketten da vi skulle bære det ut.

Det mest irrirterende er at om jeg hadde tenkt meg om hadde jeg innsett at det var for stort, men der og da hadde jeg bare lyst på skapet (og så følte jeg at jeg gjorde et kupp siden det var god pris).

• Liker 2
Skrevet

Jeg har også godt i hvit-sofa-fellen.. For å si det sånn, den er borte nå!

Skrevet

Gleder meg til beistet omplasseres.

:grine:

• Liker 8
Skrevet

Gikk amok på Fretex i chabby chic-perioden. Blonder og sølvplett OVERALT!!!! Brukte heldigvis ikke tusenvis av kroner, men likevel ...

Anonym poster: 8a3f9b804e0d7caafc372b1daf0856dd

Jeg har aldri skjønt hvorfor folk vil ha campingvogn-stil hjemme.

Anonym poster: 1ce360c0a2cd6976660ffe41ab734eec

Skrevet

Jeg har aldri skjønt hvorfor folk vil ha campingvogn-stil hjemme.

Anonym poster: 1ce360c0a2cd6976660ffe41ab734eec

campingvogn-stil? hva er det?

Anonym poster: e837e3fbd35a3577f7f573a80c2e428e

• Liker 1
Skrevet

Kjøpte en stor sofa (har liten stue, virkelig overestimerte målene på den) som er nesten umulig å få støvsuget under uten et par timer til overs for ommøblering.. Gleder meg til beistet omplasseres.

Samme her!

Anonym poster: 22565c3deff55610c2554ee08055096b

Skrevet

Må støtte hvit sofa-gjengen her. Skal skifte trekk nå snart når vi skal flytte til påsken og jeg gleeeeder meg :)

Skrevet

Kjøpte en grå ganske fin sofa på bohos i fjor på tilbud til 3000. Helt jææææææææææævlig å sitte i... :P Møbler på tilbud er som regel på tilbud for en grunn.

• Liker 1
Gjest Amber Rose
Skrevet

Angrer på gardiner i stua og teppe under salongbordet. Gardinene var ganske dyre, så jeg har ikke samvittighet til å bytte de ut enda. Teppet var ikke så dyrt, men finner ingen andre jeg liker spesielt godt.

Skrevet

Kjøpte en grå ganske fin sofa på bohos i fjor på tilbud til 3000. Helt jææææææææææævlig å sitte i... :P Møbler på tilbud er som regel på tilbud for en grunn.

Huff, ja. Kjøpte en sofa selv på Skeidar for 1.5 års tid siden. Sofaen er blitt fort slitt og nuppete, ser heller 7 år gammel ut!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...