Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Vi har dette setet til frøkna. Hun er 3, 5 mnd, nesten 6 kg og 63, 5 lang. Nå sitter hun kjempetrangt og virker utilpass når vi setter henne ned. Vi har tatt bort puta under rumpa. Skal det virkelig være så trangt? Det skal jo gå til 13 kg!

Endret av Orchideae
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi droppet i alle fall izi go og gikk for izi sleep nettopp fordi vi fikk beskjed om at det setet er ganske lite..

Skrevet

Prøvde å ta ut hodestøtten og den under rumpa, men da sitter hun jo rett på plasten....

Skrevet

I mitt hode tenker jeg at de sitter tryggere jo mer "fastlåst" de blir. Ingen slingringsmonn = baby blir ikke slengt hit og dit hvis noe skjer.

Setet vårt er også ganske trangt (izi sleep), men vi kler aldri på mini så veldig tykt med klær i bilen. Legger heller et teppe over. (Tykke klær skal både små og store unngå i bilen, av sikkerhetsmessige grunner).

Puta under rumpa er vel forresten ment til brukt mens de er helt nyfødte, så den gjør det jo ingenting at dere tar ut. Har dere sett om dere trenger å justere selene lengre opp? Vi justerte vel våre et hakk lengre opp da mini var omtrent på samme størrelse som din.

Skrevet

Vi har tatt ut spedbarns innlegget, tenkte ikke på at skulderstroppene kunne justeres, men har stilt de ett hakk opp nå. :)

Skrevet

Jeg og synes småen på 3 måneder satt noe trangt og beklemt i dette setet, selv etter puten var fjernet. Men så fant vi og ut at selene kunne justeres og det hjalp masse!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...