Gjest Bibi Skrevet 24. januar 2013 #1 Del Skrevet 24. januar 2013 Kan jeg gi min 6 mnd baby tomat? Tenker på most tomat som et blandet litt i grøten. I såfall hvis det ikke er noe "farlig" skal jeg tilberede det på noe måte eller kan jeg bare skrelle av skallet og legge til igrøten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 24. januar 2013 #2 Del Skrevet 24. januar 2013 Hvorfor i all verden vil du ha den i grøten? Er vel bedre å gi en tomat baby kan smake på fremfor å ha den i grøt. Tomatgrøt? Er vel bedre med kokt pære eller banan eller avocado eller whatever i grøten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bibi Skrevet 24. januar 2013 #3 Del Skrevet 24. januar 2013 Hvorfor ikke? Gutten er litt kresen på å få bare most matvare hvis han ikke har smakt det før. Han likte ikke gulrot mos, så jeg begynte å blande litt i grøten og nå liker han det. Derfor. Jeg laget grøt selv, lager av lettkokt havregryn så er ikke så mye smak i det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marmot Skrevet 24. januar 2013 #4 Del Skrevet 24. januar 2013 Jeg anbefaler deg å heller dele tomat i biter og legge i Baby Safe Feeder. Men du kan sikkert blande i grøten, jeg bare ser for meg at det blir lite godt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 24. januar 2013 #5 Del Skrevet 24. januar 2013 Hvorfor må du gi han most mat? La nå han få bli kjent med mat selv, på egenhånd, i f.eks. en babyfeeder som Marmot nevner eller i biter som den kan holde. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå