Gå til innhold

Hvordan er din situasjon akkurat nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hvordan føler du gjeldende hvor du er i livet akkurat nå?

Jobb, forhold, fritid, klesstil, energinivå etc

Jeg prøver å få et overblikk over hvordan kvinner har det med seg selv.

Endret av svehex
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg forstår ikke helt hva du er ute etter her. "Rørende"?

Skrevet

Beklager. Får skylde på at jeg er svensk. Har endret det nå.

Skrevet

Åja, det burde jeg vel strengt talt koblet :)

Hva vil du med den informasjonen? Virker som en dårlig kamuflert skoleoppgave eller spørreundersøkelse, hehe.

Skrevet

Det er hverken eller. Jeg jobber med å hjelpe kvinner å gjenfinne sitt sanne jeg, og vil derfor ha litt innsyn i hva som skjer der ute i Norge. Det er ikke en spørreundersøkelse, bare en invitasjon til diskusjon, som jeg regner med forumet er laget for.

Skrevet (endret)

Hvordan føler du gjeldende hvor du er i livet akkurat nå?

Jobb, forhold, fritid, klesstil, energinivå etc

Jeg prøver å få et overblikk over hvordan kvinner har det med seg selv.

:hallo: Hei Svehex!

Tror jeg kjenner deg fra et annet forum ++ :)

Skal uansett bumpe tråden din litt.

Jobb: Slitsomt for tiden, men postitivt. Stortrives.

Forhold: Same old :)

Fritiden: Tilbringes under et ullpledd. Jeg fryser og er trøtt når jeg må opp tidlig hver morgen.

Klesstil: Arbeidstøy og koseklær. Vinteren må tilbringes på en mest mulig komfortabel måte ;)

Energinivå: Kunne vært bedre. Trenger litt mer lys for å være på høyden.

Kort fortalt: Trøtt frossenpinne, men vi går da mot lysere og bedre tider ;)

Edit: Må legge til at livet ble litt bedre i dag da jeg fant igjen en type snop jeg har savnet siden videregående :hoppendeglad:

Endret av Crow
Skrevet

:hallo: Hei Svehex!

Tror jeg kjenner deg fra et annet forum ++ :)

Skal uansett bumpe tråden din litt.

Jobb: Slitsomt for tiden, men postitivt. Stortrives.

Forhold: Same old :)

Fritiden: Tilbringes under et ullpledd. Jeg fryser og er trøtt når jeg må opp tidlig hver morgen.

Klesstil: Arbeidstøy og koseklær. Vinteren må tilbringes på en mest mulig komfortabel måte ;)

Energinivå: Kunne vært bedre. Trenger litt mer lys for å være på høyden.

Kort fortalt: Trøtt frossenpinne, men vi går da mot lysere og bedre tider ;)

Edit: Må legge til at livet ble litt bedre i dag da jeg fant igjen en type snop jeg har savnet siden videregående :hoppendeglad:

Hallo :) Det er kun jeg som bruker det kallenavnet, så jeg regner med at det er meg du har snublet over :D

Tusen takk for at du svarte. Jeg er glad at du har et jobb du trives med. Selv går jeg på arbeidsavklaringspenger for tiden. Jobber litt i løpet av dagene med å få firmaet mitt til å rulle og gå.

Kan vel si same old når det gjelder forhold jeg og, etter 22 år sammen :D

Det er mange som sliter med å være frosne om morgenen. Spesielt hvis de sover litt lite. Ja det går takk og lov mot lysere tider, så de som påvirkes av mørket får det litt lettere :)

En savnet type snop er et godt lyspunkt :)

Når det gjelder klær prøver jeg å komme meg ut av potetsekkene og inn i komfortable klær som passer meg bedre. Energien blir bare lavere av å se en potetsekk i speilet.

Skrevet

Jobb: trodde det var muligheter for å klattre, men etter 5 år i samme jobb i Oslo, som er en mannsalder her, så leter jeg etter noe nytt og stabilt.

Forhold: Ekte lykke og det har vart i 10 år, ingen planer fremover, bare nyter livet :)

Fritiden: ser tv, trener, middager med venner

Klesstil: casual chick, mye i ull, setter alltid opp håret.

Energinivå: på topp, bortsett fra at jeg hater å trene.

Kort fortalt: Lykkelig med hva jeg har oppnådd, stabilt, ingen kriser, ønsker meg vår for da kan jeg sitte i hagen med plantene mine.

Skrevet

Håper du finner den jobben du leter etter :) og supert at du nyter livet. Det er altfor få som husker å gjøre det. Har selv et kjempestort steinbed å plante til våren. Så kulden får gjerne forsvinne for min del :)

Skrevet

Håper du finner den jobben du leter etter :) og supert at du nyter livet. Det er altfor få som husker å gjøre det. Har selv et kjempestort steinbed å plante til våren. Så kulden får gjerne forsvinne for min del :)

Noen ganger må vi gå veier vi ikke har valgt selv.

Vi vil ikke, men må.

Det er ingen alternativ.

Så urettferdig kan livet være.

Her er hva vi gleder oss til i hagen når våren titter frem; http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=717835

Skrevet

Sant, og noen ganger oppdager vi at vi er på feil vei og må snu.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...