Gjest aam1972 Skrevet 24. januar 2013 #1 Skrevet 24. januar 2013 Hei I sommerferien vår i år så skal vil låne en lelighet i Torrevieja. Tanken er at dette kan være eit greit utgangspunkt for dagsturer, samtidig som det er mulig med litt varme og sjø de dagene vi skal ta det rolig. Jeg ser at selve Torrevija ikke er drømmestedet, da vi vanligvis liker andre typer steder. Vi pleier å reise på ferie for å oppleve storbyer eller natur. Av ulike grunner blir feiren i år noe anderles. Jeg lurer på om dere har noen gode anbefalinger om ting å se og gjøre på Costa Blanca utenom sjø og strand? Vi er forøvring to voksne og tre barn mellom 11 og 9. Vi liker slott, vulkaner, arkitektur, natur, vannparker, god mat, historie og litt shopping.
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2013 #2 Skrevet 30. januar 2013 Hei I sommerferien vår i år så skal vil låne en lelighet i Torrevieja. Tanken er at dette kan være eit greit utgangspunkt for dagsturer, samtidig som det er mulig med litt varme og sjø de dagene vi skal ta det rolig. Jeg ser at selve Torrevija ikke er drømmestedet, da vi vanligvis liker andre typer steder. Vi pleier å reise på ferie for å oppleve storbyer eller natur. Av ulike grunner blir feiren i år noe anderles. Jeg lurer på om dere har noen gode anbefalinger om ting å se og gjøre på Costa Blanca utenom sjø og strand? Vi er forøvring to voksne og tre barn mellom 11 og 9. Vi liker slott, vulkaner, arkitektur, natur, vannparker, god mat, historie og litt shopping. Kanskje du får noen ideer fra denne bloggen? Anonym poster: 7b5addf484746684862f987d4b455e64
ToveM Skrevet 2. februar 2013 #3 Skrevet 2. februar 2013 Leie bil, ta en tur langs kysten norover mot Benidorm, og opp i fjellene. Der er det en nydelig landsby Guadelest. Sørover kan en dra til La Manga. Inn i landet til Murcia. I Benidorm finner du Terra Mitica (fornøyelses park) Dyrepark og stort badeland. Er også et stort badeland ved Torrevieja. Ta båten til Tabarca Island. Safari Aitana en dyrepark som ligger langt oppe i fjellene. Vi har alltid leid bil når vi har vært på ferie i dette området.
Gjest aam1972 Skrevet 3. februar 2013 #4 Skrevet 3. februar 2013 Leie bil, ta en tur langs kysten norover mot Benidorm, og opp i fjellene. Der er det en nydelig landsby Guadelest. Sørover kan en dra til La Manga. Inn i landet til Murcia. I Benidorm finner du Terra Mitica (fornøyelses park) Dyrepark og stort badeland. Er også et stort badeland ved Torrevieja. Ta båten til Tabarca Island. Safari Aitana en dyrepark som ligger langt oppe i fjellene. Vi har alltid leid bil når vi har vært på ferie i dette området. Tusen takk for gode tips
-hild Skrevet 3. februar 2013 #5 Skrevet 3. februar 2013 Kjør en tur til Cartagena, det er en fin by en time eller så sørover.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå