Payton Skrevet 24. januar 2013 #1 Skrevet 24. januar 2013 Har dere fargetema på bryllupet? Og hva slags og hvordan gjennomfører dere det? Gubben her har litt lyst på kongeblått kravatt, men vet ikke om jeg klarer å gjennomføre med den fargen....
Gjest lisha Skrevet 24. januar 2013 #2 Skrevet 24. januar 2013 (endret) jeg har rødt røde brudesko, rød bukett på meg og jenta mi som skal være blomsterpike røde servietter og enkel bordpynt i rødt røde og hvite invitasjoner + rød forside på festheftet forloverne mine skal også ha røde kjoler (jeg sa jeg kunne tenkt meg røde kjoler, og det syns det var kjempegreier og ville gjerne ha;) ) ellers går det i hvitt og litt sølv Endret 24. januar 2013 av lisha
Ella1981 Skrevet 24. januar 2013 #3 Skrevet 24. januar 2013 Vi lurer litt på brunt, men er redd det kan bli litt for kjedelig i forhold til at resten blir for det meste hvitt. Kanskje høstfarger generelt.
Gjest kiara_pusen Skrevet 24. januar 2013 #4 Skrevet 24. januar 2013 Vi har fargeskala som tema. Men først og fremst blir dette et Vintage Hagebryllup. Rosa, (grønn) og Grå, sammen med Tiffany blue på alt av papir. Alle blomstene blir i ulike nyanser av rosa. Grå draperinger i tak og rundt stolene, sølv dekktallerkner, mye fattigmanssølv som jeg har samlet sammen som dekor. Grå serviettringer som jeg skal lage selv etc. Det kommer til å bli så lekkert! Gleder meg til å sette det hele sammen. 2
Gjest kiara_pusen Skrevet 24. januar 2013 #5 Skrevet 24. januar 2013 Vi lurer litt på brunt, men er redd det kan bli litt for kjedelig i forhold til at resten blir for det meste hvitt. Kanskje høstfarger generelt. En mørk deilig sjokoladebrun farge vil aldri bli kjedelig. Og skal dere ha høstbryllup er det jo bare å spille på nyanser av rødt, rust, oransj + + bare fantasien setter jo grenser. Eller hva med vanilje istedet for mye hvitt. Høres lekkert og spennende ut! Morsomt med noen andre farger enn de vanlige.
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2013 #6 Skrevet 24. januar 2013 Anbefaler deg å google eller bruke pinterest til å søke på "color palette" , "wedding colors" , "wedding pallette" , "wedding color theme" osv. Da finner du MASSE inspirasjon! Mørk lilla, hvitt og sølv Grønt og hvitt Fersken og turkis Kongeblått og hvitt Rødt, hvitt og svart Brunt, oransje, ivory Gult og grått Gult, svart og hvitt Rosa, svart og grått Lavendel og lime Rosa, hvitt og grønt Rødt, oransje, gult Burde giftet meg flere ganger (med samme mann!) Anonym poster: 5b5115c77149c4dbeed9e2d7e3529975 1
Payton Skrevet 24. januar 2013 Forfatter #7 Skrevet 24. januar 2013 Vi har fargeskala som tema. Men først og fremst blir dette et Vintage Hagebryllup. Rosa, (grønn) og Grå, sammen med Tiffany blue på alt av papir. Alle blomstene blir i ulike nyanser av rosa. Grå draperinger i tak og rundt stolene, sølv dekktallerkner, mye fattigmanssølv som jeg har samlet sammen som dekor. Grå serviettringer som jeg skal lage selv etc. Det kommer til å bli så lekkert! Gleder meg til å sette det hele sammen. Wow! Det hørete helt praktfult ut! Min drøm å. Men IKKE gjennomførbart her... Partytelt dere skal bruke hell?
Payton Skrevet 24. januar 2013 Forfatter #8 Skrevet 24. januar 2013 Anbefaler deg å google eller bruke pinterest til å søke på "color palette" , "wedding colors" , "wedding pallette" , "wedding color theme" osv. Da finner du MASSE inspirasjon! Mørk lilla, hvitt og sølv Grønt og hvitt Fersken og turkis Kongeblått og hvitt Rødt, hvitt og svart Brunt, oransje, ivory Gult og grått Gult, svart og hvitt Rosa, svart og grått Lavendel og lime Rosa, hvitt og grønt Rødt, oransje, gult Burde giftet meg flere ganger (med samme mann!) Anonym poster: 5b5115c77149c4dbeed9e2d7e3529975 TUSEN TAKK!!!!!!!!! :D 1
Gjest kiara_pusen Skrevet 24. januar 2013 #9 Skrevet 24. januar 2013 Wow! Det hørete helt praktfult ut! Min drøm å. Men IKKE gjennomførbart her... Partytelt dere skal bruke hell? Ja, derfor det krever bittelitt pynt. Dessuten er jo dette en passende anledning til å bruke alt dill som jeg har samlet opp gjennom årene i håp om å få et shabby chic hjem.
Payton Skrevet 24. januar 2013 Forfatter #10 Skrevet 24. januar 2013 Brudekjolen min er ivory med svart brodering. Og vi kan jo da velge hva slags farger vi vil. Ikke bundet til noe. Men hvis vi da går for kongeblå og hvit, må brudebuketten min da gå i blått?
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2013 #11 Skrevet 24. januar 2013 TUSEN TAKK!!!!!!!!! :D No problem Anonym poster: 5b5115c77149c4dbeed9e2d7e3529975
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2013 #12 Skrevet 24. januar 2013 Brudekjolen min er ivory med svart brodering. Og vi kan jo da velge hva slags farger vi vil. Ikke bundet til noe. Men hvis vi da går for kongeblå og hvit, må brudebuketten min da gå i blått? Det er ingenting man MÅ - det er det fine med ens eget bryllup; man bestemmer helt selv. Men at det er stilig, kan man ikke nekte for. Og det finnes fine alternativer til blå blomster, litt sesongavhengig riktig nok: hortensia, stemorsblomster, blåklokker, forglemmegei, evt. farge hvite roser ved å sette de i vann med blå konditorfarge. Og nok en gang: google "blå blomster" Anonym poster: 5b5115c77149c4dbeed9e2d7e3529975 2
Gjest 2013 bryllup Skrevet 24. januar 2013 #13 Skrevet 24. januar 2013 Vi har ikke fargetema, satser på hvitt og beige (og litt grå/sølv) på det meste og så ser jeg hvilke blomster butikkene har inne dagen før og kjøper de. Må innrømme det skremmer meg litt å ikke vite, men satser på at vi får noen fine blomster
Petalouda Skrevet 24. januar 2013 #14 Skrevet 24. januar 2013 Vi har hvit og rosa, kjæresten har bestemt. Passer meg ypperlig Legger absolutt mest vekt på det hvite, med innslag av grønt og sølv, og så har vi rosa blomster, lys, servietter og den slags. Og rosa invitasjoner
Arkivskap Skrevet 24. januar 2013 #15 Skrevet 24. januar 2013 Satser mer på at gjestene skal få en hyggelig fest enn at fargene på innbydelsen står i stil med bordpynten... (All ære til de av dere som orker å bruke tid, energi og penger på sånn. Er ikke noe for oss nei):
Gjest kiara_pusen Skrevet 24. januar 2013 #17 Skrevet 24. januar 2013 Jeg er imponert over de som fargekordinerer alt fra lys, stolsløyfer, blomster, lommetørkler, forloverkjoler og seg selv etter fargetemaet. Vi er overhodet ikke der. Selv om det virker veldig planlagt, er det faktisk litt tilfeldig og man tar hva man har for hånden typen. Det viktigste er selvfølgelig at gjestene har det bra, og at vi har masse å styre med i dagene i forkant.
Petalouda Skrevet 24. januar 2013 #18 Skrevet 24. januar 2013 Satser mer på at gjestene skal få en hyggelig fest enn at fargene på innbydelsen står i stil med bordpynten... (All ære til de av dere som orker å bruke tid, energi og penger på sånn. Er ikke noe for oss nei): er jo ikke så vanskelig, særlig ikke om man har interiør/ styling/ dekorering/ scrapping som jobb og/ eller hobby
Kalbakk85 Skrevet 24. januar 2013 #19 Skrevet 24. januar 2013 Jeg har ikke helt bestemt meg, men tror nok det blir forskjellige lillatoner. Kanskje kombinert med litt rosa. Må se det litt an. Tenkte jeg skulle innom Panduro i helga å se om jeg finner papir o.l. sånn at jeg kan bli inspirert til å lage invitasjoner o.l.
pusla Skrevet 24. januar 2013 #20 Skrevet 24. januar 2013 Det blir nok ikke noe fargetema på oss. Men kan tenke meg at pynten på bord osv går i hvitt og sølv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå