Gå til innhold

Fargetema

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere fargetema på bryllupet?

Og hva slags og hvordan gjennomfører dere det?

Gubben her har litt lyst på kongeblått kravatt, men vet ikke om jeg klarer å gjennomføre med den fargen....

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

jeg har rødt ;)

røde brudesko, rød bukett på meg og jenta mi som skal være blomsterpike

røde servietter og enkel bordpynt i rødt

røde og hvite invitasjoner + rød forside på festheftet

forloverne mine skal også ha røde kjoler (jeg sa jeg kunne tenkt meg røde kjoler, og det syns det var kjempegreier og ville gjerne ha;) )

ellers går det i hvitt og litt sølv

:)

Endret av lisha
Skrevet

Vi lurer litt på brunt, men er redd det kan bli litt for kjedelig i forhold til at resten blir for det meste hvitt. Kanskje høstfarger generelt.

Gjest kiara_pusen
Skrevet

Vi har fargeskala som tema. Men først og fremst blir dette et Vintage Hagebryllup.

Rosa, (grønn) og Grå, sammen med Tiffany blue på alt av papir.

Alle blomstene blir i ulike nyanser av rosa. Grå draperinger i tak og rundt stolene, sølv dekktallerkner, mye fattigmanssølv som jeg har samlet sammen som dekor. Grå serviettringer som jeg skal lage selv etc.

Det kommer til å bli så lekkert! Gleder meg til å sette det hele sammen.:bolledeig:

• Liker 2
Gjest kiara_pusen
Skrevet

Vi lurer litt på brunt, men er redd det kan bli litt for kjedelig i forhold til at resten blir for det meste hvitt. Kanskje høstfarger generelt.

En mørk deilig sjokoladebrun farge vil aldri bli kjedelig. Og skal dere ha høstbryllup er det jo bare å spille på nyanser av rødt, rust, oransj + + bare fantasien setter jo grenser. Eller hva med vanilje istedet for mye hvitt.

Høres lekkert og spennende ut! Morsomt med noen andre farger enn de vanlige. :)

Skrevet

Anbefaler deg å google eller bruke pinterest til å søke på "color palette" , "wedding colors" , "wedding pallette" , "wedding color theme" osv. Da finner du MASSE inspirasjon!

Mørk lilla, hvitt og sølv

Grønt og hvitt

Fersken og turkis

Kongeblått og hvitt

Rødt, hvitt og svart

Brunt, oransje, ivory

Gult og grått

Gult, svart og hvitt

Rosa, svart og grått

Lavendel og lime

Rosa, hvitt og grønt

Rødt, oransje, gult

Burde giftet meg flere ganger (med samme mann!) :ler:

Anonym poster: 5b5115c77149c4dbeed9e2d7e3529975

• Liker 1
Skrevet

Vi har fargeskala som tema. Men først og fremst blir dette et Vintage Hagebryllup.

Rosa, (grønn) og Grå, sammen med Tiffany blue på alt av papir.

Alle blomstene blir i ulike nyanser av rosa. Grå draperinger i tak og rundt stolene, sølv dekktallerkner, mye fattigmanssølv som jeg har samlet sammen som dekor. Grå serviettringer som jeg skal lage selv etc.

Det kommer til å bli så lekkert! Gleder meg til å sette det hele sammen. :bolledeig:

Wow! Det hørete helt praktfult ut!

Min drøm å. Men IKKE gjennomførbart her...

Partytelt dere skal bruke hell?

Skrevet

Anbefaler deg å google eller bruke pinterest til å søke på "color palette" , "wedding colors" , "wedding pallette" , "wedding color theme" osv. Da finner du MASSE inspirasjon!

Mørk lilla, hvitt og sølv

Grønt og hvitt

Fersken og turkis

Kongeblått og hvitt

Rødt, hvitt og svart

Brunt, oransje, ivory

Gult og grått

Gult, svart og hvitt

Rosa, svart og grått

Lavendel og lime

Rosa, hvitt og grønt

Rødt, oransje, gult

Burde giftet meg flere ganger (med samme mann!) :ler:

TUSEN TAKK!!!!!!!!! :D

• Liker 1
Gjest kiara_pusen
Skrevet

Wow! Det hørete helt praktfult ut!

Min drøm å. Men IKKE gjennomførbart her...

Partytelt dere skal bruke hell?

Ja, derfor det krever bittelitt pynt. ;)

Dessuten er jo dette en passende anledning til å bruke alt dill som jeg har samlet opp gjennom årene i håp om å få et shabby chic hjem. :ler:

Skrevet

Brudekjolen min er ivory med svart brodering.

Og vi kan jo da velge hva slags farger vi vil. Ikke bundet til noe.

Men hvis vi da går for kongeblå og hvit, må brudebuketten min da gå i blått?

Skrevet

TUSEN TAKK!!!!!!!!! :D

No problem :)

Skrevet

Brudekjolen min er ivory med svart brodering.

Og vi kan jo da velge hva slags farger vi vil. Ikke bundet til noe.

Men hvis vi da går for kongeblå og hvit, må brudebuketten min da gå i blått?

Det er ingenting man - det er det fine med ens eget bryllup; man bestemmer helt selv.

Men at det er stilig, kan man ikke nekte for. Og det finnes fine alternativer til blå blomster, litt sesongavhengig riktig nok: hortensia, stemorsblomster, blåklokker, forglemmegei, evt. farge hvite roser ved å sette de i vann med blå konditorfarge. Og nok en gang: google "blå blomster" ;)

• Liker 2
Gjest 2013 bryllup
Skrevet

Vi har ikke fargetema, satser på hvitt og beige (og litt grå/sølv) på det meste og så ser jeg hvilke blomster butikkene har inne dagen før og kjøper de. Må innrømme det skremmer meg litt å ikke vite, men satser på at vi får noen fine blomster :)

Skrevet

Vi har hvit og rosa, kjæresten har bestemt. Passer meg ypperlig :)

Legger absolutt mest vekt på det hvite, med innslag av grønt og sølv, og så har vi rosa blomster, lys, servietter og den slags. Og rosa invitasjoner :)

Skrevet

Satser mer på at gjestene skal få en hyggelig fest enn at fargene på innbydelsen står i stil med bordpynten...

(All ære til de av dere som orker å bruke tid, energi og penger på sånn. Er ikke noe for oss nei):

Skrevet

Vi hadde hvitt og lyserosa.

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest kiara_pusen
Skrevet

Jeg er imponert over de som fargekordinerer alt fra lys, stolsløyfer, blomster, lommetørkler, forloverkjoler og seg selv etter fargetemaet. Vi er overhodet ikke der.

Selv om det virker veldig planlagt, er det faktisk litt tilfeldig og man tar hva man har for hånden typen.

Det viktigste er selvfølgelig at gjestene har det bra, og at vi har masse å styre med i dagene i forkant. ;)

Skrevet

Satser mer på at gjestene skal få en hyggelig fest enn at fargene på innbydelsen står i stil med bordpynten...

(All ære til de av dere som orker å bruke tid, energi og penger på sånn. Er ikke noe for oss nei):

er jo ikke så vanskelig, særlig ikke om man har interiør/ styling/ dekorering/ scrapping som jobb og/ eller hobby :)

Skrevet

Jeg har ikke helt bestemt meg, men tror nok det blir forskjellige lillatoner. Kanskje kombinert med litt rosa. Må se det litt an. Tenkte jeg skulle innom Panduro i helga å se om jeg finner papir o.l. sånn at jeg kan bli inspirert til å lage invitasjoner o.l.

Skrevet

Det blir nok ikke noe fargetema på oss. Men kan tenke meg at pynten på bord osv går i hvitt og sølv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...