Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet at dette er forum for Data, men prøver med et mobilspr. allikevel.

Skal bytte tlf. og vil i den anledning få nytt sim-kort. Ønsker å beholde telefonnr. jeg har i telefonboken på min nåværende telefon, hvordan gjør jeg det? Bør jeg lagre alle nr. i telefonminnet (på nåværende), for så å sette i det nye sim-kortet og kopiere dem til kortet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok lønnsomt ja! Kommer litt ann på hvor ny telefon du har. Går evt å overføre til data om det er irA utgang på telefon og data.

:)

Ville nok skrevet ned litt også, bare for å være på den sikre siden! :-)

Men det kan også godt hende at du får den nye telefonen før det nye kortet. Da er det jo bare å overføre til den nye telefonen med en gang!

Skrevet

Du kan få fikset dette i butikken. De legger alt over på en datamaskin, og så tilbake på den nye telefonen/simkortet.

De gjør iallefall dette hvis du handler i en litt "mobilforretning", det går nok ikke om du kjøper ny mobil på RIMI eller via nettet eller noe...

Skrevet
Men det kan også godt hende at du får den nye telefonen før det nye kortet. Da er det jo bare å overføre til den nye telefonen med en gang!

Må overføre fra nåværende telefon da jeg har fullt opp på sim-kortet og i tillegg mange lagret direkte på telefonen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...