brudjuni Skrevet 16. mars 2004 #1 Skrevet 16. mars 2004 Vet at dette er forum for Data, men prøver med et mobilspr. allikevel. Skal bytte tlf. og vil i den anledning få nytt sim-kort. Ønsker å beholde telefonnr. jeg har i telefonboken på min nåværende telefon, hvordan gjør jeg det? Bør jeg lagre alle nr. i telefonminnet (på nåværende), for så å sette i det nye sim-kortet og kopiere dem til kortet?
iingvild Skrevet 16. mars 2004 #2 Skrevet 16. mars 2004 Det er nok lønnsomt ja! Kommer litt ann på hvor ny telefon du har. Går evt å overføre til data om det er irA utgang på telefon og data. Ville nok skrevet ned litt også, bare for å være på den sikre siden! :-) Men det kan også godt hende at du får den nye telefonen før det nye kortet. Da er det jo bare å overføre til den nye telefonen med en gang!
Grooo Skrevet 16. mars 2004 #3 Skrevet 16. mars 2004 Du kan få fikset dette i butikken. De legger alt over på en datamaskin, og så tilbake på den nye telefonen/simkortet. De gjør iallefall dette hvis du handler i en litt "mobilforretning", det går nok ikke om du kjøper ny mobil på RIMI eller via nettet eller noe...
brudjuni Skrevet 16. mars 2004 Forfatter #4 Skrevet 16. mars 2004 Men det kan også godt hende at du får den nye telefonen før det nye kortet. Da er det jo bare å overføre til den nye telefonen med en gang! Må overføre fra nåværende telefon da jeg har fullt opp på sim-kortet og i tillegg mange lagret direkte på telefonen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå