Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest gjestTs
Skrevet

De siste fem nettene har jeg fått telefoner midt på natta av kjæresten hvor hun har grått og hun har sagt hun føler seg ensom, tom og trist. Vi har pratet i rundt tre kvarter hver natt om dette, hun sier hun ikke vet hvorfor hun føler seg slik og at det ikke er sånn på dagtid, men på kvelden og når hun legger seg så kommer disse følelsene. Hun sier også det blir bedre etter vi har snakket sammen, selv om vi ikke finner noen "løsning" på det. Vi studerer i samme by, men ikke på samme skole så vi sees ikke hver dag. Men som regel annhver, vi pratet om det idag på dagtid, men hun hadde ikke noe svar på hvorfor det skjedde da heller:

Jeg er litt bekymret for henne, er dette noe som vil gå over eller kan det være starten på noe mer? Depresjon eller noe slikt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det blir ren spekulering fra min side. Hvor lenge har dere vært sammen og har hun hatt det som dette før? Er du sikker på at det ikke har hendt noe som har utløst denne tristheten hos henne?

Det behøver ikke å være så alvorlig som en tung depresjon. Jeg har selv flere dager i strekk hvor jeg føler akkurat det hun beskriver, da særlig om kvelden. Det betyr ingenting, jeg er bare et lettrørt og følsomt menneske som tenker mye. Kanskje det samme gjelder henne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...