Gå til innhold

Kan man bli bortskjemt av sex-leketøy?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det noen av dere så har merket at etter dere fikk ett sex-leketøy,om det så var en dildo,butterfly eller noe annet,at det skal mer til nå for å få en orgasme ved samleie?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

No way!

Sexleketøy kan utvilsomt bidra til at du blir bedre kjent med deg sjøl og dermed oppnår et bedre sexliv.

Det du beskriver er latskap.

Skrevet

Vet du,på en måte blir man litt bortskjemt!

Når man styrer alt selv,er det jo lettere....det synes hvertfall jeg.

Men for all del...det bidrer jo til å bli kjent med kroppen sin,og hvis man har kommunikasjonen i orden med sin partner bør det ikke være noe problem å nå samme høyder.

Ser på det som en bonus..en luksus!

Gjest Enkel mann
Skrevet

Jeg bruker høyrehånda som sexleketøy og det funker for meg.

- Det enkle er ofte det beste :danse:

Skrevet

Kan man bruke uttrykket bortskjemt når det gjelder å ha det bra seksuelt? Fortjener vi ikke det? Jeg tror ikke man kan bli for bortskjemt på det området, selv om man bruker sexleketøy. Det erstatter aldri menneskelig varme uansett hvor godt og spennende det er. Nyt, og la nyte...

Skrevet
Kan man bruke uttrykket bortskjemt når det gjelder å ha det bra seksuelt? Fortjener vi ikke det?

*PATS kaster på den blonde såta og med et sløret blikk griper hun begjærlig rundt sin "venn" i nøden...*

Fordi.... Jeg fortjener det.. *bzzzzzzz, drrrrr*

:sexy:

Skrevet

Skjønner hva du mener! Har ikke større (eller evt. mindre...) problemer med å få orgasme sammen med en partner, men på egenhånd blir jeg en smule desperat uten vibratoren min!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...