AnonymBruker Skrevet 23. januar 2013 #1 Skrevet 23. januar 2013 Hei dere. Jeg sitter her noget forvirret akkurat nå, og håper jeg kan få noen innspill fra andre hoder med litt mer objektivt perspektiv på situasjonen. Jeg og min kjæreste har straks vært sammen i 3 år, samboere i 2 år, og har det veldig fint sammen. Nå nylig fikk han invitasjon fra en kompis om å være med på guttetur til Thailand i 2 uker i februar, noe han takket ja til etter å ha fått "klarsignal" fra meg da jeg selvfølgelig unner ham en koselig ferietur med vennene sine. - Dette var riktig nok før jeg ble informert fra andre hold om hvordan det faktisk ligger an der nede i skremmende mange tilfeller, og jeg sitter nå igjen med inntrykk av at gutteturer til Thailand nærmest er ensbetydende med en slags fullstendig anarkistisk levemåte hva kvinner angår - dette gjeldende både single og desverre også i noen tilfeller de som faktisk har kjæreste hjemme. Misforstå meg rett, jeg stoler jo i utgangspunktet 100% på kjæresten min, men det jeg stusser noe over etter å ha gjort meg litt bevisst rundt dette her, er at det kun er denne ène kompisen som fremla invitasjonen min kjæreste faktisk kjenner av disse menneskene - resten av guttene er kun venner av kompisen som min kjæreste aldri før hverken har møtt eller snakket med. De har organisert betaling av turen ved at min kjæreste har overført penger til kompisens konto for billetter og den slags, og selve turen ble avtalt før jul. Men, da jeg spurte kjæresten min tidligere i dag om hvor i Thailand han skulle, sa han at han ikke visste...? Er det virkelig noen som er villig til å overføre flere tusen kroner for en ferietur til Thailand i nærmeste fremtid uten å forhøre seg om nøyaktig destinasjon? Er det bare jeg som synes det er noe som skurrer litt her? Hadde satt veldig stor på andres tanker rundt dette Anonym poster: 471f8e20d7fc9350b27211af4a4f7a68
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2013 #2 Skrevet 23. januar 2013 Ingenting av dette behøver å være suspekt. Så lenge han stoler på at kompisen ikke stikker av med pengene er det mest praktisk at en bestiller turen, og det er kanskje ikke så viktig for han hvor i Thailand det er. (Da vi reiste til Thailand tok vi feks den destinasjonen som hadde best restplassbiletter, uten å ha noe mer spesifikke ønsker, siden vi ikke har vært i landet før.) At han ikke kjenner de andre er ikke så rart, så lenge han kjenner fyren som inviterte. Gutter er litt mere easy going på sånt, og regner med at så lenge kompisen er kul er sikkert vennene hans også kule, og dersom de ikke er det må de ikke sitte oppå hverandre hele turen. Men du stoler åpenbart ikke på han, siden dette plager deg så veldig, så tror nok du bør snakke med han om dette, åkkesom. Anonym poster: 5a4d666419b5388888279562664c14d8 4
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2013 #3 Skrevet 24. januar 2013 Sambo sier: Det er helt normalt å bare føre over penger sånn, men hvem lar typen sin dra til thailand på gutte tur a? Da kommer du hjem med litt av hvert, ingen drar dit uten å være utro! Bare siterer fra han her. Anonym poster: 3aed68591f67bed05099d42a41a41a6f 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2013 #4 Skrevet 24. januar 2013 Ja, det er ikke selve overføringen av penger i forbindelse med betaling av turen jeg stusser over, det er det at han selv sier han ikke vet hvor de skal når jeg spør. Jeg tenkte i første omgang at hans uvitenhet(?) i forhold spesifikk destinasjon kanskje kunne være fordi han ikke hadde tenkt noe særlig over det i og med at kompisen hans står ansvarlig for bestilling/betaling - at han rett og slett ikke hadde tenkt over å spørre? Men jeg synes også dette ville vært litt rart... Jeg vet egentlig ikke helt hva jeg tenker akkurat nå. - TS Anonym poster: 56c1baedcba2a3feb2c9de060e06a6e0
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2013 #5 Skrevet 24. januar 2013 ---> hans uvitenhet(?) i forhold til spesifikk destinasjon* skulle det stå. Går litt fort i svingene her. - TS Anonym poster: 56c1baedcba2a3feb2c9de060e06a6e0
frøkna Skrevet 24. januar 2013 #6 Skrevet 24. januar 2013 Ja, det er ikke selve overføringen av penger i forbindelse med betaling av turen jeg stusser over, det er det at han selv sier han ikke vet hvor de skal når jeg spør. Jeg tenkte i første omgang at hans uvitenhet(?) i forhold spesifikk destinasjon kanskje kunne være fordi han ikke hadde tenkt noe særlig over det i og med at kompisen hans står ansvarlig for bestilling/betaling - at han rett og slett ikke hadde tenkt over å spørre? Men jeg synes også dette ville vært litt rart... Jeg vet egentlig ikke helt hva jeg tenker akkurat nå. - TS Anonym poster: 56c1baedcba2a3feb2c9de060e06a6e0 Du kjenner jo kjæresten din best. Mange mennesker vil jo ikke tenke så mye over det siden de ikke står for bestilling og tar ting som det kommer. Om det hadde vært jeg som skulle reise ville jeg jo visst hvor jeg skulle for å google litt rundt og se hva slags ting man skal finne på der, men om de andre allerede har planlagt mye så kanskje han ikke har giddet å satt seg så mye inn i det. Hvis du syns det er rart at kjæresten din ikke vet hvor han skal, så er det kanskje rart siden du kjenner han jo. Men tror egentlig du ikke har så mye å bekymre deg for.
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2013 #7 Skrevet 24. januar 2013 Sambo sier: Det er helt normalt å bare føre over penger sånn, men hvem lar typen sin dra til thailand på gutte tur a? Da kommer du hjem med litt av hvert, ingen drar dit uten å være utro! Bare siterer fra han her. Det sier vel mer om samboeren din. Hvorfor gidder du å være sammen med en fyr som sier rett ut at han ikke greier å motstå fristelser fra andre damer? Anonym poster: 5a4d666419b5388888279562664c14d8 5
Gjest Cuntzilla Skrevet 24. januar 2013 #8 Skrevet 24. januar 2013 Det trenger jo ikke være rart at han ikke vet helt hvor han skal når det antageligvis er et nytt og ukjent land for han, og noen andre har organisert turen. Stedsnavnet kan fort gå inn det ene øret og ut det andre, du som kjenner han vet vel kanskje om han er typen som setter seg ned og googler og planlegger og har full kontroll på ferien selv om du/familie/venner/jobb har organisert tur, eller typen som bare tar det som det kommer? Jeg ville heller ikke tenkt at guttetur til Thailand automatisk betydde at samtlige ville være utro. Det finnes mange gode grunner til å feriere der utover prostitusjon. Når han reiser med folk du ikke kjenner så er det vel ikke fullstendig usannsynlig at han havner med en gjeng hvor noen av dem ryker på horer, dog så er jo ikke akkurat det noe problem når man kjenner og stoler på kjæresten sin, eller hva?
Gjest celine Skrevet 24. januar 2013 #9 Skrevet 24. januar 2013 Ja, det er ikke selve overføringen av penger i forbindelse med betaling av turen jeg stusser over, det er det at han selv sier han ikke vet hvor de skal når jeg spør... Anonym poster: 56c1baedcba2a3feb2c9de060e06a6e0 Har selv reist på tur uten å vite spesifikt hvor vi skal bo - har stolt på at "reiseleder" har kontroll, noe han også har hatt :-) Når han ikke har et forhold til landet fra før, ser jeg at han kanskje ikke anser akkurat dette som essensielt. Jeg tenker jo at så lenge du kan stole på ham her hjemme, burde du kunne være relativt trygg på ham der nede også :-) Garantier har man aldri, men det har man ikke uansett hvor man er. Selvfølgelig er fristelsene mer opp i dagen i Thailand enn her, men det trenger ikke nødvendigvis å ha noe å si for hvordan han oppfører seg. Jeg har selv vært på gutteturer (steppet først inn for typen da han ikke fikk fri fra jobb, og siden ble jeg "en av gutta", og dermed invitert med neste gang) Det varierer selvfølgelig fra gjeng til gjeng hva som er vanlig å foreta seg, men i vårt tilfelle har det vært mer fokus på musikk, alkohol og god real kjøttmat, enn sex. Syns du skal la ham dra, uten å tenke så mye mer over det :-) Bare gjør ham oppmerksom på at du setter pris på en melding i ny og ne, for å høre at han har det fint ;-) 1
Ferny Skrevet 24. januar 2013 #10 Skrevet 24. januar 2013 Sambo sier: Det er helt normalt å bare føre over penger sånn, men hvem lar typen sin dra til thailand på gutte tur a? Da kommer du hjem med litt av hvert, ingen drar dit uten å være utro! Bare siterer fra han her. Anonym poster: 3aed68591f67bed05099d42a41a41a6f Oi, han der hadde ikke jeg villet være sammen med. Tydelig at han ikke hadde hold seg unna de thailandske damene...
Akacia Skrevet 24. januar 2013 #11 Skrevet 24. januar 2013 Menn er ikke som damer. Forundrer meg ikke en plass at han ikke vet navnet på stedet han skal til, når han ikke har planlagt turen selv. Han skal til "Thailand" han, det holder i massevis å vite det. Jeg hadde ikke bekymret meg noe mer pga det ihvertfall. Og hvis du stoler på han 100% som du sier, burde du heller ikke være bekymret for destinasjonen. Er ikke noe sted i verden hvor det er bedre eller verre å reise til om du stoler på han i utgangspunktet.. Dessuten hadde jeg vært mye mer "bekymret" om det var snakk om en fylletur til syden enn Thailand. Thailand har utrolig mye spennende og by på og oppleve. Hvis det plager deg får du spørre hva planene dems er.
Slither Skrevet 24. januar 2013 #12 Skrevet 24. januar 2013 Jeg regner med at det er du som hadde den andre tråden også? Helt seriøst, slapp av! Jeg kjenner flere som har dratt på guttetur til Thailand uten å knulle andre damer... Hvis du ikke kan stole på kjæresten din såpass at du lar han dra ut alene, hva er da vitsen med å ha et forhold her hjemme i Norge da? Jeg forstår at du syns det er kjipt, men ikke hør på alle ryktene om Thailand. Det er et utrolig fint land med så evig mye mer å gjøre enn å kjøpe seg shemales på gata. Og angående at han har betalt uten å vite destinasjon trenger vel strengt talt ikke bety mer enn at det ikke er så interessant for han å vite? Han regner vel med at de andre har godkjent stedet. Skjerp deg - har dere et normalt, stabilt forhold er jeg ganske sikker på at typen din hadde blitt fly forbanna om han hadde sett denne tråden!
ElectricScum Skrevet 24. januar 2013 #13 Skrevet 24. januar 2013 (endret) Sambo sier: Det er helt normalt å bare føre over penger sånn, men hvem lar typen sin dra til thailand på gutte tur a? Da kommer du hjem med litt av hvert, ingen drar dit uten å være utro! Bare siterer fra han her. Anonym poster: 3aed68591f67bed05099d42a41a41a6f Så kult, da. Da vet du jo iallfall hva slags type DU har. *edit. Flere kom før meg i køen av å gratulere med flott samboer. Endret 24. januar 2013 av ElectricScum 1
Gjest Gjest Skrevet 24. januar 2013 #14 Skrevet 24. januar 2013 jeg dro til thailand med dama uten å vite hvor vi skulle. eller en eneste ting om valutannedi der. stolte bare på at hun visste hva a gjorde når hun satt opp turen. fikk tilliten min til å sette opp en ferie tur selv om vi pleier å gjøre det sammen. hun hadde vært i thailand før så visste at det ville gå bra. anyway var på ett rolig og vakkert sted. koh samet trur jeg det het. trur ikke du trenger å bekymre deg. fleste parten drar på ferie for å slappe av
Havbris Skrevet 25. januar 2013 #15 Skrevet 25. januar 2013 Det finnes da virkelig mennesker som drar på ferie for å oppleve annet en fyll og sex med stedets damer. Det triste her er at andre mennesker forsøker å gi deg et bilde av at alle menn som drar til Thailand er ute etter damer. Altså finnes det ingen menn som har andre mål for en slik reise? Er det ingen menn som kan opplyse oss på annen måte enn å si at alle menn som drar til Thailand er ute etter sex med stedets damer? Dessuten er vel ikke Thailand det eneste stedet man kan få tak i damer...? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå