Gå til innhold

Hva kan vi finne på sammen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har datet en gutt i snart to måneder, og vi er vel sammen 1-4 ganger i uka. Vi bor et lite stykke unna hverandre og er som regel hjemme hos meg ettersom det passer best. Vi er da begrenset til soverommet mitt (som ser ut som en liten stue) siden jeg bor hjemme hos foreldrene mine. Vi går begge på skole og henger da sammen på kveldene eller i helgene. Det hender han sover over. Men vi har ett stort problem... Vi har ingenting å gjøre når vi er sammen!

Vi ser stadig på en film, eller spiller videospill eller hører på musikk og snakker. Og ja, jeg synes det er kjempekoselig og trives med det, da det som regel er det jeg gjør når jeg er alene også, men jeg merker at han er rimelig rastløs. Og jeg spør hva han har lyst til å gjøre, men han kommer ikke på noe.

Og jeg merker at han sjeldnere og sjeldnere vil møte meg, og han har også prestert å kalle meg kjedelig... Så jeg vil virkelig finne på noe mer spennende når vi er sammen, jeg aner bare ikke hva.

Det hender altså at vi går på kino eller restaurant sammen, men jeg leter etter en mer "hverdagslig" aktivitet. Jeg er frysepinne, men skal mer enn gjerne hive på meg lag på lag med klær og finne på noe ute hvis det er noen forslag for det.

Vi har ingen felles venner, og selv om vi har hilst på hverandres venner, synes vi det er litt tidlig å henge sammen alle sammen. Vi bor i en litt liten by, men har grei tilgang til sentrum etc.

Jeg blir kjempeglad for råd og tips!!! Vi er 18-19 år gamle :)

Anonym poster: a4b478b8903e600770f60436ea294350

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snowboard?

Hytteturer?

paintball?

konsert?

quiz?

fotballkamp?

ungdomsparti?

Sjekk hva venner driver med, både biler og sånn "events"

Anonym poster: fe02fd1dd7f1682cb49f57098b4e07b5

Skrevet (endret)

Skøyter, bowling, svømming, gå en tur, ake, rusle i byen og kjøpe is (når den tid kommer), trene sammen, prøve en ny oppskrift. Syns ikke det er "for tidlig" å være med andre venner, her gjorde vi det på andre "date" (dobbeldate - ingen felles venner, men de ble jo det :) ), spesielt når dere er tomme for idéer og kjeder dere litt. Ellers syns jeg ikke han kan kalle deg kjedelig når han ikke klarer å komme med noen forslag selv.

Endret av Flyndrefanten
Skrevet

Takk for mange gode forslag :) Skal foreslå dette for ham neste gang vi møtes!

Anonym poster: a4b478b8903e600770f60436ea294350

Skrevet

Ta en snowboard/ski-dag om dere står på sånt! En dag i bakken er alltid morsomt, man har det gøy og er aktive samtidig som det blir en del tid til prat og sånt i heisen og eventuelt inne i varmestua.. Og det er alltid så utrolig deilig å komme hjem slitne og slappe av sammen etter en sånn dag :)

• Liker 1
Skrevet

Se på leilighetsannonser sånn at du kan flytte hjemmefra snart

Skrevet

Sex. (Evt. mer sex).

Neida! Hva gjør du på når du ikke er med ham da? Eller hva gjorde du på før dere starta å date? (Og hva er forskjellen på å være sammen og å date?)

Anonym poster: ba0f0db6679d604042dbbda5a5b62d8b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...