Gå til innhold

En på skolen er medlem/støtter Profetens Ummnah

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja en på skolen min gjør dette, og hr hørt at h*n har mange radikale meninger. Men visste ikke at h*n var så radikal. Er det noe jeg burde gjøre? For å være ærlig så gjør det meg ukomfortabel å være i samme klasse som en som er medlem i den orginasjonen der.

Anonym poster: dc3be5ddfa655570c9ea482850b01a35

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stake gjennom hjertet. :nemlig:

Skrevet

Hva skulle du gjøre med det? Det er da tanke og ytringsfrihet i dette landet.

Anonym poster: fb90f815e938af15168b88e417aec95c

Skrevet

Hvis du tror at du kan gjøre det uten å bli utsatt for vold, så kan du jo si hva du syns om han og holdningene hans. Eller du kan la være. Det er ikke akkurat forbudt å støtte Profetens Ummah, selv om de for tiden blir holdt under oppsyn av PST for mulige kriminelle ytringer og oppfordringer til kriminelle handlinger og vold.

Skrevet

Jeg syns jo det faktisk er helt på sin plass å innrapportere mennesker til PST som man vet holder med ekstremistgrupper, både den ene og den andre veien.

Gjest navnelapp
Skrevet

Eg ville diskutert masse med han, og spurt og grove for å finne ut korleis han kan vere så forskrudd. På same måte som eg ville diskutert masse med ein rasist eller ein fanatisk kristen.

Skrevet

Gje PST melding om han, anten på tlf. 23 30 50 50 eller via e-post [email protected]

Ikkje sikkert at dei har oversyn over alle medlemane til PU.

50 00

• Liker 4
Skrevet

Jeg hadde sannsynligvis hatt skinke på brødskiva hver eneste dag. (Noe jeg forøvrig har uansett)

Skrevet

Eg ville diskutert masse med han, og spurt og grove for å finne ut korleis han kan vere så forskrudd. På same måte som eg ville diskutert masse med ein rasist eller ein fanatisk kristen.

Hvorfor ? Tror du du kan omvende dem ? Fordi du er så fornuftig og intelligent ?

• Liker 1
Gjest navnelapp
Skrevet

Hvorfor ? Tror du du kan omvende dem ? Fordi du er så fornuftig og intelligent ?

Nei, eg er berre kjempenysgjerrig på kva som kan ligge bak denne typen tankar og idéar. Eg hadde lurt på ting han hadde opplevd som gjorde at han tenkte slik, og på kva han hadde studert og lært om det han trur på. Eg er vel i botnen eit genuint nysgjerrig menneske som lurer på kvifor andre tenker som dei gjer, uansett ståstad.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...