Ikkeviktig Skrevet 23. januar 2013 #1 Skrevet 23. januar 2013 Hei, lurer på hvor jeg skal henvende meg, hvor jeg skal gå eller i det hele tatt hvordan jeg kan skaffe meg en personlig trener i Nordland? Har store planer om å få ''drømmekroppen'', og for å få det til må jeg faktisk få tak i en personlig trener ihvertfall til å begynne med. Har forsøkt å trene regelmessig på treningssenter etter et treningsprogram. Det funka dårlig, så er egentlig nødt til å få en personlig trener for å oppnå det ultimate målet mitt. Er det noen som har peiling på hvordan man skaffer seg en personlig trener, eventuelt pris? Kan kanskje oppgi at jeg er en jente på 16, men så lenge det ikke er altfor dyrt er dette noe jeg absolutt er ute etter! -Takk på forhånd!
Gjest barista Skrevet 24. januar 2013 #2 Skrevet 24. januar 2013 Hei, lurer på hvor jeg skal henvende meg, hvor jeg skal gå eller i det hele tatt hvordan jeg kan skaffe meg en personlig trener i Nordland? Har store planer om å få ''drømmekroppen'', og for å få det til må jeg faktisk få tak i en personlig trener ihvertfall til å begynne med. Har forsøkt å trene regelmessig på treningssenter etter et treningsprogram. Det funka dårlig, så er egentlig nødt til å få en personlig trener for å oppnå det ultimate målet mitt. Er det noen som har peiling på hvordan man skaffer seg en personlig trener, eventuelt pris? Kan kanskje oppgi at jeg er en jente på 16, men så lenge det ikke er altfor dyrt er dette noe jeg absolutt er ute etter! -Takk på forhånd! PT finner du ofte på treningssenterne. Koster ofte mellom 450-600 kr per time. Lykke til, har det selv. Veldig fornøyd!
Ikkeviktig Skrevet 24. januar 2013 Forfatter #3 Skrevet 24. januar 2013 PT finner du ofte på treningssenterne. Koster ofte mellom 450-600 kr per time. Lykke til, har det selv. Veldig fornøyd! Oi shit.. Er student jeg, så 450-600pr time har jeg nok ikke råd til! Trodde ikke det var så dyrt :omg:
SnellaPetronella Skrevet 24. januar 2013 #4 Skrevet 24. januar 2013 Mener de har det på stamina hot (tidligere friskhuset), men det er nok riktig som barista sier ang pris desverre..
Gjest barista Skrevet 25. januar 2013 #5 Skrevet 25. januar 2013 Yes, det er svindyrt. Er selv student, og har klart å ha PT, med noe offer. Jeg er blitt mye mer bevisst i matveien, og klarer kanskje å spare mellom 300-500 kr i mnd på mat. Går sjeldent ut. En utekveld koster fort mellom 200-600 kr (avhengig av drikke, drikke ute, cover, nattmat, og hvorvidt en tar taxi eller ei). Så jeg går mer sjeldent ut, prøver å ikke drikke på byen (kanskje ei cider), dropper nattmat (har gjerne rester med mat hjemme som jeg kjapt kan hive i microen) og går hjem . I tillegg er det en fin ting å ønske seg til bursdag/jul, og bruke penger der. Kanskje klare å spare litt penger fra de store stipendene (hvis det er noe igjen etter skolebøker). Så har man kanskje rå til to ganger i mnd med PT.. Men som sagt, det krever offer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå