Gå til innhold

Argg fotografer!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bryllupet skal stå 7 august og jeg får ikke tak i fotograf!! De jeg ringer tar ikke telefonen og de stakkarsene som gjør det ber meg ringe igjen om en uke, og de som kan svare der og da tar opptil 10 000 kr for det :o Greit nok man skal forevige bryllupsdagen men til vilken pris da :roll:

Hvor mye tar deres fotograf og er det noen som kan anbefale en fotograf i Tønsberg området?

Tror dere man kan ringe nabobyen(halvtime unna) og får dem til å komme?

Uff jeg vil ha fotograf i boks nå jeg da :sur:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Disse holder til i Tønsberg, og er utrolig flinke!! Litt dyrere er de nok, men tror det er billigere i Tønsberg enn i Oslo for samme fotograf.

http://www.tomaszewicz.no/

Lykke til!

Skrevet

Vi brukte Tomaszewich i Tønsberg og er kjempefornøyd! Vi fikk god pris fordi det var lavsesong. Ellers kommer prisen helt an på hva dere skal ha... Bare fotografering av dere + evt. brudebarn og forlovere (2 timer) ute og inne vil jeg anta kommer på ca 5 000 i høysesongen. Da tar han en mengde bilder digitalt, og dere kan velge ut hvem dere vil ha fremkalt på papir og om dere vil ha dem i sort hvitt eller farge. Men alle papirkopier o.a. kommer i tillegg til prisen.

Ellers skal Borge være bra sier noen.

Skrevet

hvor i vestfold bor du da? Vi skal ha fotograf Kavlie-Borge i Tønsberg, han er veldig dyktig. Han har forskjellige pakker, fra 1500 kr og opp til 7000, alt etter hva du vil ha. Vi har endt opp med en til 6000 og da får vi mye! Jeg vet at han er villig til å dra ett stykke uten å ta ekstra betalt. Han fotograferer både i Horten og Sandefjord.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...