liv Skrevet 23. januar 2013 #1 Skrevet 23. januar 2013 Jeg ønsker å ha callaliljer liggende i armkroken og tenker at det kan jeg lage selv, med silkebånd rundt. Men vil de "lekke"/renne? Min mor mener jeg må ha noe plastikgreier på enden?
Gjest kiara_pusen Skrevet 23. januar 2013 #2 Skrevet 23. januar 2013 Jeg ønsker å ha callaliljer liggende i armkroken og tenker at det kan jeg lage selv, med silkebånd rundt. Men vil de "lekke"/renne? Min mor mener jeg må ha noe plastikgreier på enden? Neida, jeg mener du ikke trenger det. Men lag den gjerne dagen i forveien, og la den stå i vann da. Ta den opp i god tid å la den "tørke" fra seg før du bruker den. Nydelig bukett type du har valgt deg, jeg er inne på akkurat det samme selv.
Petalouda Skrevet 26. januar 2013 #3 Skrevet 26. januar 2013 .. tenker dere ikke at dette kan se ut som om dere på en måte bærer en baby eller noe .. ? Jeg får umiddelbart sånne assosiasjoner .... ingen kritikk altså, bare lurer på hva dere liker med det
Gjest kiara_pusen Skrevet 27. januar 2013 #4 Skrevet 27. januar 2013 (endret) Det jeg liker med cala liljer, orkider ol er at det er i mine øyne mye mer elegant og rent enn de typiske brudebukettene med hummer og kanari av blomster. En brudebukett skal etter min smak og skjønn også være hvit for at den skal være pen. Til min kjole feks hadde det ikke funket med noe annet enn hvit bukett, med rene enkle linjer. Jeg er helt forelsket i dette feks. selv om den er rimelig spesiell og utenfor hva jeg sikkert kommer til å ha. Endret 27. januar 2013 av kiara_pusen 1
Pingting Skrevet 27. januar 2013 #5 Skrevet 27. januar 2013 (endret) OK, nå skjedde dette: Kiara: (...) de typiske brudebukettene med hummer og kanari av blomster. Pingting: Høhøhøhø, hummer i brudebuketten. (...) Funnet tre sekunder senere på Google Images: Endret 27. januar 2013 av Pingting 2
Petalouda Skrevet 27. januar 2013 #8 Skrevet 27. januar 2013 oh my god, hummer i buketten ... grøss!!
Fanteria Skrevet 27. januar 2013 #9 Skrevet 27. januar 2013 Fantastisk! Selv de rareste tanker får man se at noen andre allerede har utført etter et kjapt google-søk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå