Gå til innhold

Burgunder-rød kåpe med stor hette(rødhette aktig).

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Så en jente idag med en fantastisk fin kåpe, den var litt tykk, og ca til knærne. Og hadde en kjempefin vid/stor hette på, den var så fin!! Noen som vet hvor det selges slike/har sett en slik? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjekk only eller vero moda. Jeg har en jakke som passer til beskrivelsen, men i grå, og den er fra vero moda. Bik bok hadde også slike jakker for en stund siden, men i grå og svart. Du kan eventuelt sjekke om de har den i fargen du vil ha:)

• Liker 1
Skrevet

Cubus har den :)

• Liker 1
Skrevet

Fant den ikke på nettsiden til Cubus, men er det nå i det siste du har sett den??

Skrevet

Usikker, men den så veldig lik ut!!! :) Takk!! :)

Skrevet

Usikker, men den så veldig lik ut!!! :) Takk!! :)

De har den på Cubus her ihvertfall! Den er nydelig :)

Skrevet

OG, den er på salg, halv pris :danse:

Skrevet

OG, den er på salg, halv pris :danse:

Har de?????
Skrevet (endret)

Jeg har en slik. Fra Cubus. Kostet vel 799 kr når jeg kjøpte den for noen mnd siden. :)

(Kanskje det var meg du så? Hehe, neida)

Endret av Rubies_
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Har de?????

Ja, den kåpen var på halv pris på Cubus i forrige uke hvertfall. Vurderte å kjøpe den, men de hadde den kun i grå her. Kjipt, synes rød var mye finere :)

Endret av awesome.
Skrevet

Ja, den kåpen var på halv pris på Cubus i forrige uke hvertfall. Vurderte å kjøpe den, men de hadde den kun i grå her. Kjipt, synes rød var mye finere :)

ja, kjøper bare om jeg finner i burgunder, skal se idag, hadde vært helt ok om den kostet 399,- nå! :fnise:
Skrevet

Jeg har en slik. Fra Cubus. Kostet vel 799 kr når jeg kjøpte den for noen mnd siden. :)

(Kanskje det var meg du så? Hehe, neida)

ja, om du hadde mørkt hår i hestehale, svart skjerf, bukse og sko, med rød burgunder cubus kåpe såååå kan det ha vært deg :fnise:
Skrevet

ja, om du hadde mørkt hår i hestehale, svart skjerf, bukse og sko, med rød burgunder cubus kåpe såååå kan det ha vært deg :fnise:

Alt stemmer bortsett fra det skjerfet. Hehe :laugh:

Skrevet

Alt stemmer bortsett fra det skjerfet. Hehe :laugh:

Haha! :fnise:

Så den på cubus idag, men var bare igjen i str 42 og jeg bruker 34, men var fin dag... *lete mer*!

Skrevet

Haha! :fnise:

Så den på cubus idag, men var bare igjen i str 42 og jeg bruker 34, men var fin dag... *lete mer*!

Aha, det var kjipt. Jeg så ei dame i dag med samme kåpe i en blå-grønn farge. Var fin den og :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...