AnonymBruker Skrevet 23. januar 2013 #1 Skrevet 23. januar 2013 Skal på en viktig event på fredag, og må presse meg inn i en litt liten kjole. Noen ideer slik at jeg kan se så slank ut som mulig? Jeg vet det er viktig å unngå å få mye vann i kroppen, samt å bli oppblåst. Dermed har jeg tenkt å gjøre dette de to kommende dagene: - unngå salt - unngå karbohydrater - redusere mengde kaffe/te/vann(?) Flere tips? Anonym poster: 39dd6a58d0d7b962a4c7731f4863ad77
Gjest Euforia Skrevet 23. januar 2013 #2 Skrevet 23. januar 2013 Hvorfor må du presse deg inn i en liten kjole? Jeg ha ingen tips dessverre
rockarollawoman Skrevet 23. januar 2013 #3 Skrevet 23. januar 2013 - redusere mengde kaffe/te/vann(?) Anonym poster: 39dd6a58d0d7b962a4c7731f4863ad77 Nei, nei, nei - MER VANN! Vann er det beste vanndrivende du får tak i. 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2013 #4 Skrevet 23. januar 2013 Litt upresist av meg å si at jeg må presse meg inn i en liten kjole, for kjolen er ikke liten. Den er bare feil snitt til meg, men jeg må bruke den grunnet et opplegg jobben har. Forresten: hva kan jeg egentlig spise da? Melk og haregryn? Cottage cheese? Jeg må jo unngå ukokte grønnsaker, brød, sukker osv osv... Anonym poster: f85ccc506d56d1c308afdf04a69fadfe
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2013 #5 Skrevet 23. januar 2013 Nei, nei, nei - MER VANN! Vann er det beste vanndrivende du får tak i. Å ja! Takk for at jeg fikk avklart det. Men kaffe/te er fremdeles ikke bra? Anonym poster: f85ccc506d56d1c308afdf04a69fadfe
Gjest Euforia Skrevet 23. januar 2013 #6 Skrevet 23. januar 2013 Nei, nei, nei - MER VANN! Vann er det beste vanndrivende du får tak i. Hæ? Jeg har også hørt som TS at det er bra å kutte ned på væskeinntaket hvis man vil gå fort ned i vekt. 1
Gjest BabyBlue Skrevet 23. januar 2013 #8 Skrevet 23. januar 2013 Grønn te er sikkert veldig bra, vanndrivende (?) og sunt
Snulla Skrevet 23. januar 2013 #9 Skrevet 23. januar 2013 Grønn te er sikkert veldig bra, vanndrivende (?) og sunt siterer! Grønn te er vanndrivene, og veeldig sunt! 1
pusekatta Skrevet 23. januar 2013 #10 Skrevet 23. januar 2013 Jeg har ihvertfall lest at vann driver vann, så drikk masse vann! Og spis lite karbo. Jeg hadde en uke i sommer der jeg bare spiste masse frukt, kjøtt og grønnsaker, og ingenting brød, pasta, eller korn i det hele tatt. Akkurat den uken mistet jeg mye vann, så prøv noe lignende :-) 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2013 #11 Skrevet 23. januar 2013 Jeg har ihvertfall lest at vann driver vann, så drikk masse vann! Og spis lite karbo. Jeg hadde en uke i sommer der jeg bare spiste masse frukt, kjøtt og grønnsaker, og ingenting brød, pasta, eller korn i det hele tatt. Akkurat den uken mistet jeg mye vann, så prøv noe lignende :-) takk for tips! Men jeg trodde grønnsaker ikke var så bra jeg? I hvert fall ikke brokkoli, blomkål, erter ol? Dersom jeg skal spise gulrøtter bør jeg vel koke dem? Anonym poster: f85ccc506d56d1c308afdf04a69fadfe
pusekatta Skrevet 23. januar 2013 #12 Skrevet 23. januar 2013 Uten at jeg vet det sikkert (og basert på min lille uke med erfaring), tror jeg ikke det har så mye å si. Det som samler vann i min kropp er korn, korn og korn. Og selvfølgelig all slags karbodritt som godteri, potetgull, sjokolade og denslags, men det skal du jo selvsagt ikke spise. Du kan jo late som du går på lavkarbo i 2 dager
Gjest BabyBlue Skrevet 23. januar 2013 #13 Skrevet 23. januar 2013 Jeg hadde i hvert fall en uke hvor jeg kun spiste egg og avocado. Har aldri hatt flatere mage Korn og pasta må du holde deg langflat unna, kanskje du kan gå raskt ned om du tar en skikkelig heavy lavkarbodiett? Eller kanskje ikke, antar at det tar en stund før kroppen omstiller seg... Gå heller for skikkelig lavkalori og gå lange turer, velg lurt når du først spiser noe og ikke spis ting som skaper "betennelse" i kroppen, altså ikke rødt kjøtt eller sukker, raske karbohydrater og tilsetningsstoffer. Ikke spis for lite heller, da kan jeg garantere deg at du til slutt sprekker.
rockarollawoman Skrevet 23. januar 2013 #14 Skrevet 23. januar 2013 (endret) Å ja! Takk for at jeg fikk avklart det. Men kaffe/te er fremdeles ikke bra? Anonym poster: f85ccc506d56d1c308afdf04a69fadfe Kaffe og te er også vanndrivende, men det virker mot sin effekt dersom du allerede er dehydrert. Hæ? Jeg har også hørt som TS at det er bra å kutte ned på væskeinntaket hvis man vil gå fort ned i vekt. Det er ikke et sjakktrekk å bøtte på med to liter rett før man skal ha på seg kjolen, nei, men kroppen binder så mye væske den kan om den er dehydrert. Først fylle på og så skylle ut. Endret 23. januar 2013 av rockarollawoman
Gjest Euforia Skrevet 23. januar 2013 #15 Skrevet 23. januar 2013 Det er ikke et sjakktrekk å bøtte på med to liter rett før man skal ha på seg kjolen, nei, men kroppen binder så mye væske den kan om den er dehydrert. Først fylle på og så skylle ut. Da lærte jeg noe nytt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå