Gjest Anonymous Skrevet 16. mars 2004 #1 Skrevet 16. mars 2004 hva er det med enkelte folk som får dem til å prøve seg på andre som er opptatt? har vert sammen men dama mi i litt over 2 år, og nå i det siste har en i vennegjengen hennes begynnt å sende mld med henne. jeg vet at hun ikke vil noe med han, men det plager meg at han sender flørtemld til henne.. han sendte en mld for en tid tilbake siden, og så skrev han at han ikke turte å sende mld fordi han trodde jeg kom til å bli sjalu.. jeg blir ikke sjalu, for jeg vet at hun ikke vil noe annet enn å ha han som venn, og vi elsker hverandre like mye som når vi møttes.. men det skrev han med en baktanke!¨jeg vet at han vil mer enn å være venn.det er mannfolks natur, spesielt hans! dama mi kan jo ikke noe for at han sender slike mld, samtidig som hun bare vil være venn er det kanskje litt lett å bli litt naiv? bør jeg bare la det være, eller kanskje si noe hvis hun får flere tydelige flørte mld?
Gjest Moonshadow Skrevet 16. mars 2004 #2 Skrevet 16. mars 2004 Hun bør vel kanskje si i fra til han om at hun ikke er intr på den måten og be han slutte sende slike mld?!!
VesleBråka Skrevet 16. mars 2004 #3 Skrevet 16. mars 2004 Jeg synes det er respektløst overfor både deg og henne å drive på sånn. Han bør vite at hans oppmerksomhet er velkommen, ikke presse seg på på den måten. Først ville jeg bedt henne si fra til han klart og tydelig at hun ikke er interessert. Ellers kan jo du også si ifra til ham at han for helvete skal slutte å flørte med dama di. Det er ikke sjalusi, men å kreve respekt.
smil Skrevet 18. mars 2004 #4 Skrevet 18. mars 2004 Ja, det er rett og slett uakseptabelt å prøve seg på folk som er opptatt. Synes hun kan si fra til ham om at hun ikke er interessert. Eller hun kan kanskje bare la være å svare på meld., så skjønner han vel tegninga etter hvert.
Gjest Anonymous Skrevet 20. mars 2004 #5 Skrevet 20. mars 2004 Jeg syns det er greit å prøve seg når man er interessert. Det er den andre partens ansvar å si i fra så det ikke utarter........ Hvorfor gjør ikke dama di det? Nyter hun disse meldingene og denne interessen i det skjulte kanskje? Hm !!!!!!!!!!!!!
Gjest Myumi Skrevet 20. mars 2004 #6 Skrevet 20. mars 2004 Jeg mistenker nok kjæresten din for å like disse flørtemeldingnene når hun ikke gir denne fyren klar beskjed om at hun er opptatt og at han må slutte. Du har all grunn til å være opprørt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå