Gjest Kaja Skrevet 23. januar 2013 #1 Skrevet 23. januar 2013 Den siste mnd har min kollega blitt så utrolig snill og grei til meg. Han har alltid vært blid og hyggelig, men jeg merker at nå er det annerledes.. Vi jobber ikke på samme avdeling, men han har tidligere vært innom av og til for å hente noe hos oss, så slik ble vi kjent. Jeg merket for et par mnd siden at han var ganske så ivrig når vi pratet om jeg kunne begynne å jobbe noen vakter på hans avdeling, han brukte navnet mitt ofte og tok på min arm/ skulder for å understreke ord. Jeg tenkte da han var veldig blid og engasjert, en skikkelig grei kollega Jeg er en person som ser folk i øynene når jeg snakker med dem, og en dag møttes blikkene våre så det virkelig holdt! Siden har vi sett hverandre mye i øynene, fordi han er OFTE innom vår avdeling nå. I tillegg er han blitt så utrolig grei, gjør små ting som han vet jeg setter pris på, Feks har med kaffe fra hans avdeling (som han vet jeg synes er bedre den vi har) og andre småting som å sørge for at jeg får en fin arb dag. Han smiler mye, er nær meg,jeg merker han ser på meg når vi snakker med andre. Vi måtte for et par uker siden veksle tlf nr pga en arb oppgave vi måtte samarbeide om på forskjellig tidspunkt. Da den første sms kom, var den formel, men da jeg svarte med smiletegn, virket det som han løsnet og siden har nesten samtlige sms vært full av smiletegn og ikke bare jobbrelatert.. Om jeg sender sms om noe med jobb, kommer han innom istede for å svare på sms, og her en dag kommenterte ei annen kollega da han kom, at det var da svært så mye han kom innom til oss nå da.. Han sendte tilogmed sms i helga da han viste at jeg skulle på byen.. Jeg sto i garderoben på jobb og fikset meg, og vi hadde nettop snakket sammen, likevel tikket det inn sms om noe jobbrelatert, og avsluttet med " partygirl" Jeg måtte små-le litt for meg selv, da jeg viste han var på avd vedsiden av meg og hadde arb helg den natta/helga. Jeg svarte jo på sms'ene og med engang tikket det inn nye og slike jeg måtte svare på.. Da jeg endelig var ferdig og skulle dra, tikket det inn sms om at han så jeg slukket lysene etter meg og da Jeg endelig kom ut, sto han i vinduet og fortsatte praten med meg der.. I det siste har han "små ertet" meg for egentlig alt og egentlig veldig ivrig rundt meg, særlig på blikkontakt. Jeg kjenner jeg liker oppmerksomheten, men lurer jo også på hvilke intensjoner han har med dette, så vidt meg bekjent er han i forhold, men det har han aldri snakket om...
Gjest tia Skrevet 23. januar 2013 #2 Skrevet 23. januar 2013 Ingen tvil om at denne fyren er intressert ))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå