AnonymBruker Skrevet 23. januar 2013 #1 Skrevet 23. januar 2013 Hei. Jeg er en jente på 15år. Jeg har blå øyne, lys hud og lyst hår. Jeg lurer på om noen av dere vet hva jeg ville kledd om jeg skulle klippet meg? Jeg har hår til litt over navelen og det er rett klippet uten etasjer, jeg har sideskill med litt verv (pannelugg vil ikke pungere) og ganske tynt hår. Noen tips? Bilder? etc. En annen ting jeg lurer på er om dere har noen erfaringer med nettsiden iGlow.no? Er det trygt å betale med kort på nettsiden? Takk for svar!! Anonym poster: 79ce641a38535693c779345e4e1f9b8c
awesome. Skrevet 24. januar 2013 #2 Skrevet 24. januar 2013 Nå vet ikke jeg så mye om håret ditt eller ansiktsformen din, men jeg synes det er fint med litt kortere hår hvis det er veldig tynt. Det ser fydigere ut, synes jeg. Kommer ikke på noen konkrete frisyrer, men synes mila kunis har knallfint hår, og det er slik lengde jeg tenkte på. http://1.bp.blogspot.com/-p3mpG436IwU/UJ1HQ522xcI/AAAAAAAAEHM/rJZDAV1pFGI/s1600/Mila+Kunis+Hair.jpg Angående siden, har jeg faktisk aldri hørt om den... Men hvis det er hårprudukter du er ute etter, kan jeg anbefale feelunique.com Den er hvertfall helt trygg etter mine erfariger, og prisene var ca de samme som på siden du mente
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå