Gå til innhold

Helluen alle sammen........

Anbefalte innlegg

Skrevet

Saken er den at jeg nå har blitt så smått interessert i ei. Men det er en viss distanse mellom oss. Så vi bestemte oss da for og holde kontakten på Skype eller Facebook, fikk også nummeret hennes.

Og praten har jo hittil gått så som så, men plutselig for noen dager siden så stoppet det helt (fikk svar da hun lå slått ut med noe feber greier)

De tingene som jeg har lagt merke til mens vi var sammen er:

1. Hun strøk meg over armen.

2. Stirret meg dypt inn i øynene mens vi snakket, vi har også dratt på kino og resturant sammen.

3. Har alltid hatt en liksom leken og lett tone, har vel ertet hverandre noen ganger også.

Mens nå så prater vi jo (Hun bor ikke i Norge) og idag så sendte hun plutselig en melding helt ut av det blå hvor hun lurte på hvordan det gikk med meg. Hun er også VELDIG behjelpelig på facebook, med diverse ting.

Hvis dere likte noen som en venn eller kjæreste, hvordan ville dere da behandle folk?

Anonym poster: 01aca85e76c36d051e98315e02a2e570

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest fjellhamster
Skrevet

Hvorfor i alle dager spør du ikke henne hvor "landet ligger"? Vi kan gjette, hun vet :)

• Liker 1
Gjest brutal mann
Skrevet

Hvorfor spør du ikke om du kan svinge innom og si hei?

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor spør du ikke om du kan svinge innom og si hei?

Ehm det blir litt vanskelig når det er et par tidssoner mellom oss................

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor i alle dager spør du ikke henne hvor "landet ligger"? Vi kan gjette, hun vet :)

Er ikke det litt desp?

Gjest brutal mann
Skrevet

Ehm det blir litt vanskelig når det er et par tidssoner mellom oss................

Ehm, nei. det var en gagn to brødre, sykkelreperatører var de visst, som satte seg fore å bygge en ny fordon. Disse brødrene Wright tenkte at hvis en kunne fly Wrig... Eh.. Right away til en destinasjon så ville det være en fet måte å plukke damer på! Ok, sikkert ikke 100% historisk korrekt. Men noen tenkte lenger og organiserte gummi og metall på en slik måte at tidssoner kunne krysses rimelig og hurtig. De kalte dette flyvemaskiner. Flyvemaskiner som befordrer mennesker og gods til lufthavner verden over! Hurtig og rimelig. Så, kan du ikke bare spør om du kan svinge innom og si hei?

Skrevet

Ehm, nei. det var en gagn to brødre, sykkelreperatører var de visst, som satte seg fore å bygge en ny fordon. Disse brødrene Wright tenkte at hvis en kunne fly Wrig... Eh.. Right away til en destinasjon så ville det være en fet måte å plukke damer på! Ok, sikkert ikke 100% historisk korrekt. Men noen tenkte lenger og organiserte gummi og metall på en slik måte at tidssoner kunne krysses rimelig og hurtig. De kalte dette flyvemaskiner. Flyvemaskiner som befordrer mennesker og gods til lufthavner verden over! Hurtig og rimelig. Så, kan du ikke bare spør om du kan svinge innom og si hei?

Jeg regner da med at Brødrene Wright fløy i 59 sekunder til og begynne med samt at de mot formodning ikke trengte og søke om og få komme inn i det aktuelle landet, videre så betalte vel ikke brødrene Wright flybilletten?

Gjest brutal mann
Skrevet

Jeg regner da med at Brødrene Wright fløy i 59 sekunder til og begynne med samt at de mot formodning ikke trengte og søke om og få komme inn i det aktuelle landet, videre så betalte vel ikke brødrene Wright flybilletten?

Sitter du her enda? Du har en søknad å levere.

Skrevet (endret)

Jeg synes at det virker som at hun ser deg ann, uten at jeg skal være for bombastisk......

Endret av Melkebarten
Skrevet

Sitter du her enda? Du har en søknad å levere.

Hoho, skjønner at du synes du er morsom, men kan vi ikke HELLER diskutere spørsmålet jeg stilte?

Gjest brutal mann
Skrevet

Hoho, skjønner at du synes du er morsom, men kan vi ikke HELLER diskutere spørsmålet jeg stilte?

Kan ikke du heller forstå hva jeg sier? Du skal vel drite i hva hun mener om deg, du skal bestemme hva hun skal mene om deg. Kom deg på et fly fort som faen og sats.

Skrevet

Kan ikke du heller forstå hva jeg sier? Du skal vel drite i hva hun mener om deg, du skal bestemme hva hun skal mene om deg. Kom deg på et fly fort som faen og sats.

Hva mener du da? Kan du ikke isåfall komme med et skikkelig svar da?

Gjest brutal mann
Skrevet

Hva mener du da? Kan du ikke isåfall komme med et skikkelig svar da?

Det har jeg... Det er bare det at du bare ser problemer i stede for å se på muligheter.

Skrevet

Hvis det ikke er noe "satt" mellom dere syns jeg ihvertfall ikke du skal dra til henne. Da bør du vite med sikkerhet at du er ønsket, ellers kan du lett gi henne panikk. La det utvikle seg, gi det tid, sett inn et ekstra gir for flørting så vil du lett føle om hun besvarer det eller ikke...

• Liker 1
Skrevet

Hvis det ikke er noe "satt" mellom dere syns jeg ihvertfall ikke du skal dra til henne. Da bør du vite med sikkerhet at du er ønsket, ellers kan du lett gi henne panikk. La det utvikle seg, gi det tid, sett inn et ekstra gir for flørting så vil du lett føle om hun besvarer det eller ikke...

Takk for tilbakemeldingen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...