Gjest karianne Skrevet 16. mars 2004 #1 Skrevet 16. mars 2004 Hei! Skal til frisøren i dag og lurer på om jeg skal klippe pannelugg.Har langt hår med like langlugg. FInns det noen måte å finne ut om kan kommer til å kle det eller må man bare prøve. Har litt rundt ansikt..
Gjest Virvel Skrevet 16. mars 2004 #2 Skrevet 16. mars 2004 Jeg skal i hvert fall aldri ha pannelugg mer. Den oppførte seg aldri som den skulle, og jeg måtte alltid føne håret for å få luggen til å krølle seg sånn pent. Så gikk jeg ut i regn eller vind, og vips lå den klistret til pannen... Makan til styr! Det er mange som kler pannelugg også, da, bare ikke jeg. Den eneste måten å finne ut om du kler det på, er vel å prøve. Om du skulle bli misfornøyd, så tar det tross alt ikke så veldig lang tid før håret vokser såpass at du kan gre det til siden igjen.
Saga Skrevet 16. mars 2004 #3 Skrevet 16. mars 2004 Pannelugger kan jo klippes forskjellig og jeg synes du skal forhøre deg med frisøren din om hva slags klipp som passer til deg. Sånn rett av kler veldig få, men kanskje litt på skrå?
Gjest Pterodactylkake Skrevet 17. mars 2004 #4 Skrevet 17. mars 2004 jeg har skrålugg den er fin, men avogtil sleika, så kjøp voks
Saga Skrevet 17. mars 2004 #5 Skrevet 17. mars 2004 Jeg har også skrålugg og den er ok enkelte ganger, men jeg kan ikke benekte for det at jeg har klippet pannelugg 2 gang på det siste året og begge gangene har jeg angret og lovet meg selv å aldri klippe det igjen.
Gjest Pterodactylkake Skrevet 17. mars 2004 #6 Skrevet 17. mars 2004 Følte det ble mye bedre med lugg, da håret mitt er vel 55 cm langt (ja jeg kjeder meg og har målt høhø) så ble ikke fjeset så avkappet skarpt, og pannen så markert. Føler jeg har stor panne, og det vil folk vel helst skjule :oops:
Gjest KATTAstrofe Skrevet 17. mars 2004 #7 Skrevet 17. mars 2004 Jeg hadde lang lugg i flere år, men klipte den kort for ei uke siden, er veldig fornøyd. Har også litt rundt ansikt. Pass bare på at den ikke blir for kort, og gre den helst litt til side. Det passer fint til et rundt ansikt
Christy Skrevet 17. mars 2004 #8 Skrevet 17. mars 2004 Hvis du har rundt ansikt kan det være fint med en litt oppklipt lugg med sideskill. Du skal ialfall unngå tunge rette lugger som understreker ansiktets runde form og gjør at ansiktet virker bredere.
Gjest Tristessa Skrevet 17. mars 2004 #9 Skrevet 17. mars 2004 Jeg har også lugg! En litt tynn en, som er sidegredd. Lugg kan være veldig kledelig, så lenge en unngår de aller tyngste og retteste - det er det nemlig ikke alle som kler!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå