Gå til innhold

Telt og tepper

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter - jeg trenger litt hjelp

Vi skal ha festen på Ringnes bryggeri og utenfor der er det stort sett asfalt og flere mursteinsbygg.

Festsalen er utrolig vakker, så vi gleder oss.

Når vi er ferdig med middagen skal bordene settes annerledes og kaffebordet dekkes.

Da må alle de 56 gjestene ut og finne andre steder å samles. Det er en liten bar som er et rom ved siden av. Stor garderobe forran toalettene, både for damer og menn.

Sval gang med sofaer og stoler, men det jeg tenker på er at hvis været ikke svikter oss - kan det være hyggelig å gå utenfor.

Vi trenger et partytelt og en rød løper - som blir satt opp og tatt ned igjen.

Har ikke flere vi kan spørre om hjelp.

Noen som vet hva slikt koster og hvor man kan ringe???????

På forhånd - Tusen takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du!

Tror ikke du trenger noe telt jeg.

Det tar faktisk ikke så lang tid for rydde bordene å sette frem småbord. Maks 20 min.

Da kan du gjestene se litt på gavene, å gå litt rundt. Syns ikke du trenger å stresse med telt og rød løper.

Du har vel nok å bruke penger på kan jeg tenke meg.

Lykke til!

Gjest Anonymous
Skrevet

Den flyvende tallerken i Oslo har hjulpet oss med telt flere ganger. De var veldig enkle å montere, og prisen var langt under budsjettert. Vanskelig å si hva det vil koste fordi det avhenger av hvilken type dere velger og ikke minst størrelsen : )

De kan faktisk komme og motere teltet for dere også dersom dere ønsker det.

Skrevet

Takk for det!

Telt trenger vi nok uansett.

Det er nemlig ikke tillatt å røyke noe sted innendørs, det er mange som røyker... Derfor er det lurt med tak over hodet ute også.

En rød løper tenkte jeg å ha rett og slett for at det skal bli litt 'majestetsik'.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...