Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan skal jeg klare å holde på en mann, har lav selvtillit og synes jeg ikke er bra nok, pen nok osv, dette tror jeg smitter over på en evt kjæreste. Har skjedd to ganger nå, den første var veldig forelsket i begynnelsen, så etterhvert dabbet det av, jeg tror jeg ble "klengete" når jeg ble usikker. Han siste sa han elsker meg, at vi kommer til å holde sammen resten av livet fordi det er bare sånn det er. Likevel har han på desse to åra vi var sammen, hatt forhold til ei anna, som jeg tror han har mye følelser for og ikke klarer å holde seg unna..han gjorde slutt med meg når det gikk bra der, og jeg tok han for fort tilbake flere ganger, skjønner jo at han da mistet respekten for meg. Han tar meg nok for gitt, fordi jeg "alltid er der". Dette har blitt et stort problem for meg, vet ikke hvordan jeg skal oppføre meg i forhold til menn. Noen som har noen gode råd til meg, hvordan jeg skal verdsette meg selv så jeg ikke tillater å bli behandlet som ei dørmatte?

Anonym poster: f0cf7d072961e94f9fbb9dc6912a43c3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er bare en måte å gjøre det på. Og det er å ikke tillate noen å behandle deg som ei dørmatte.

Skrevet

Nettinettet, har du en mening om dette jeg har skrevet?

Anonym poster: f0cf7d072961e94f9fbb9dc6912a43c3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...