Gå til innhold

linker for brukte kjoler.

brum

Anbefalte innlegg

Nå har jeg vert å prøvd kjoler og funnet den jeg skal ha. For å kanskje prøve å spare litt penger lurte jeg på om dere har tips til linker hvor man kan legge ut kjolen sin for salg. Tenkte at hvisd jeg var så heldig å finne kjolen min til en billigere penge var det fint for budsjettet vårt.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest *-*Pinky*-*

Du kan se på markedsplassen her på KG... Eller på qxl, finn.no, ebay....

Hvilken kjole er det da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og husk at du ofte kan få kjolen MYE billigere i Danmark også.

Det er godt mulig du også kan prute på prisen her i Norge, dersom du kommer med et konkret eksempel på hva du må betale for samme kjole en nevnt butikk i Danmark.

Ja, hvilken kjole er det da? Nå ble jeg skikkelig nyskjerrig......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei.

Jeg har kjøpt brukt kjole, og jeg kikket mest på finn.no, markedsplassen her på KG, bryllupsweb.no og bryllupsdagen.no da jeg lette.

Flest kjoler finner du på Finn.

Du kan jo også legge inn annonse med "ønskes kjøpt" dersom du vet helt sikkert hva du vil ha.

Et råd når du skal lete etter brukt kjole: Spør selgeren om nøyaktig størrelse og høyde før du drar og prøver. Så slipper du å kaste bort tida på å prøve kjoler som er lagt opp så de er altfor korte.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *nurket*

Jeg kjøpte min på engelske Ebay i fjor. Betalte 2100 kr for en utstillingsmodell.

Man må selvsagt være nøye med å måle hofter, liv og bryst riktig. Slik at man kjøper kjole som passer (siden man ikke får prøvd den). Evt få den sydd inn der det trengs :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bryllupsweb og Ditt Bryllup har også annonser. :-) Jeg kjøper ny kjole fra ebay for 1400 jeg. :-) Hvis den ikke passer, bestiller jeg fra Kinesisk fabrikk som syr på bestilling. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for masse gode forslag..nå skal jeg lete litt.

Har prøvd å legge inn en link men fikk det ikke til...Den kjolen jeg har funnet er St. Patrick 6841 i ivory.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...