Gjest Anonym Skrevet 23. januar 2013 #1 Skrevet 23. januar 2013 Hei:) Lurer bare på hvordan dere gjør det. Koselig at barna har venner på besøk,men de roter ganske fælt og lurer på hvordan dere gjør det i den forbindelse. Det er alltid et styr etter at besøket er dratt fordi barnet er slitent orker ikke vil ikke rydde... ene gangen foreslo jeg at"nå blir dere henta snart så nå må dere rydde...."men fikk da til svar at" det måtte ikke hun da hun var på besøk hos meg...." så,ja hva gjør dere?rydder barna sammen før de drar? rydder barnet alene etter besøket er dratt, eller hjelper dere til,eller ryddere dere foreldre? Er snakk om barn i 6-8 års alderen.
Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2013 #2 Skrevet 23. januar 2013 Du setter de Hei:) Lurer bare på hvordan dere gjør det. Koselig at barna har venner på besøk,men de roter ganske fælt og lurer på hvordan dere gjør det i den forbindelse. Det er alltid et styr etter at besøket er dratt fordi barnet er slitent orker ikke vil ikke rydde... ene gangen foreslo jeg at"nå blir dere henta snart så nå må dere rydde...."men fikk da til svar at" det måtte ikke hun da hun var på besøk hos meg...." så,ja hva gjør dere?rydder barna sammen før de drar? rydder barnet alene etter besøket er dratt, eller hjelper dere til,eller ryddere dere foreldre? Er snakk om barn i 6-8 års alderen. Du skulle satt ungen på plass og fått den til å bli med å rydde. 7
Løvetanten Skrevet 23. januar 2013 #3 Skrevet 23. januar 2013 Gjestene hjelper med rydding, alltid. 3
Vendelins Skrevet 23. januar 2013 #4 Skrevet 23. januar 2013 Be ungene hjelpe til med å rydde før de drar.. Får du slike svar igjen, så har du et "Det var dumt, da får du minne henne på å hjelpe til å rydde hos deg neste gang." på lur. 2
Gjest Herr Heftig Skrevet 23. januar 2013 #5 Skrevet 23. januar 2013 Jeg hadde en iboende forståelse for at jeg hadde ansvar for å rydde etter mine gjester, så jeg ba dem alltid om å hjelpe til med det før de dro, mens min lillesøster mente at de var den personen som hadde rotet som måtte rydde. Så når besøket hennes dro uten å rydde mente hun at det ikke kunne ryddes bort før neste gang vedkommende var på besøk.
Furstina Skrevet 24. januar 2013 #6 Skrevet 24. januar 2013 Oftast får gästerna besked om att det är dags att rydde strax innan de ska hem, fast det beror också på hur rummen såg ut före besöket och hur rotete leken har varit. Sonen har till exempel legobyggen på gång, med uppställda plastsoldater, över hela golvet sedan tidigare. Då har han ansvar för att hålla rent på rummet kring besöket. Har de däremt tillsammans lekt med utklädningskläder och lådans hela innehål + köks/matlek ligger över golvet får de städa/rydde tillsammans.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå