Gå til innhold

Noen som har erfaring med basiron.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste litt om den på nettet og er livredd disse skrekk historiene nå. Angrer jeg kjøpte den nå.

Anonym poster: bd11e2c15d30ff3d21a033b56f64fe8e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm, har ikke lest noen skrekkhistorier på nettet. Men har brukt den selv, og aldri hatt noe skrekkopplevelse med den?

Skrevet

Styr unna sier bare jeg!! prøvde den en gang da jeg var yngere, etter anbefaling fra ei venninne. Endte opp på legevakta med knall rødt og hovent ansikt. så ut som en sumobryter, og det gjorde drit vondt!!!!!

Skrevet

Styr unna sier bare jeg!! prøvde den en gang da jeg var yngere, etter anbefaling fra ei venninne. Endte opp på legevakta med knall rødt og hovent ansikt. så ut som en sumobryter, og det gjorde drit vondt!!!!!

kan jeg få igjen pengene kjøpte den idag har ikke åpnet den
Skrevet

Funket ikke for meg...

Viktig at du smører tynt og bruker det kun hvor du har behov.

Skrevet

Ikke bruk det, det tørker ut huden og kan gi skikkelige allergiske reaksjoner. Kvisene kan forsvinne for en stund, men verre ting kan skjer.

Anonym poster: f0b373347512394e87ebaa8cf37f8345

Skrevet

Basiron var det som reddet mitt ansikt, så jeg er veldig glad i den. jeg har da den man tar på, lar være på i et par-5 min før du vasker av igjen. Den er veldig sterk ja, så begynn med å ha den på kort og vask av, så finner du etterhvert ut hvor lenge du kan ha på. Eneste som har hendt med meg om jeg har den på for lenge er at jeg blir rød i ansiktet. Ikke farlig, men ikke særlig fint heller. Så finn ut hva din hud tåler og smør deg godt med krem/olje i ansiktet etterpå :)

Basiron fjernet så og si alt av kviser og nupper hos meg, jeg startet med å bruke den på kveldene, men gikk over til både morgen og kveld da jeg fant ut at huden min tålte det :)

Anonym poster: 3b8d21b8fc7f4222a24313f4c479d833

Skrevet

jeg har ikke så mye kviser en del på haken,men masse små hudormer på nesa og haken.

Skrevet

Den funket ikke på meg når jeg hadde endel kviser i ansiktet og på brystet i 14 årsalderen. Så jeg gikk til legen og fikk sterkere saker, som funket ;) Merket ikke noe til plaget hud.

Gjest Amber Rose
Skrevet

Prøvde den når jeg var fjortiss og hadde masse kviser i panna. Den hjalp ikke i det hele tatt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...