Gå til innhold

Hva gjør dere sammen om kvelden? Dere som har barn.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har barn, hva gjør dere sammen på fritida/på kvelden etter at ungen(e) har lagt seg? Jeg føler det blir litt mye tv-titting og lite annet sosialt her hjemme med mannen og meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trener, ser på tv serie, sover eller har sex. :)

Anonym poster: 0ddc802975dd62c3d2685bdfea9b6d03

Skrevet

Gubben spiller dataspill, jeg leser til eksamen, rydder, vasker. Eller vi ser på tv sammen, ser en film, eller spiller noe sammen. Så legger vi oss sammen :)

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet (endret)

Snakker sammen, spiller sjakk, har sex. De fleste ting som begynner på bokstaven s går egentlig veldig fint an å gjøre når man er to sammen. Spise mat, sove etc.

Endret av Mrs. Random Nick
Skrevet

Ser på tv serier, eller film, eller så nerder han på dataen sin, mens jeg gjør noe annet... Ikke så veldig spennende nei. :(

Skrevet

Lager "voksenmiddag" hvis babyen har vært urolig på ettermiddagen, som ofte fører til enkel middag. Helst ting som kan spises med en hånd..:P Da er det digg med noe skikkelig på kvelden.

Ser film/serier.

Rydder

Leser

Stort sett det det går i her...:P

Skrevet

jeg planlegger den månedlige langhelgen, har sex, har besøk, trener, leser bøker, ser film, lager ordentlig mat, koser meg med litt vin, etc.

Kona vasker og rydder.

Skrevet

Har sex

Spiller på wii'en

Lager god mat sammen

Slår av TV'en, tenner lys, setter på musikk og prater om alt og ingenting.

Men noen ganger er det godt å bare ha TV'en på, og bare nyte hverandres selskap :)

Anonym poster: 4edc44b183a4069dbd81f438997f9249

Skrevet (endret)

jeg planlegger den månedlige langhelgen, har sex, har besøk, trener, leser bøker, ser film, lager ordentlig mat, koser meg med litt vin, etc.

Kona vasker og rydder.

Stakkars kona di som må rydde og vaske mens du har sex og drar på langturer... Hvem gjør du det med? :fnise:

Endret av kaprifolen
  • Liker 5
Gjest Gjesten
Skrevet

Vi leser, spiller noen spill, ser på tv eller på serier. Jeg syr og maler, han spiller litt Playstation. Vi lager også litt "voksenmat", gir hverandre massasje og liker å ha oppussingsprosjekter til å bedrive tiden med :)

Men uansett tenner vi alltid masse stearinlys!

Men noen andre med revolusjonerende ideer? :)

Gjest Sunheart
Skrevet

Vi sitter og koser i sofaen, og planlegger å se film. Men normalt blir vi bare sittende å snakke og ikke få med oss noen ting. Eller så har vi mye sex. Dusjer sammen, eller bare sover sammen. Ingen av oss sitter på pcen , kun om vi er alene uten hverandre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...