AnonymBruker Skrevet 23. januar 2013 #1 Skrevet 23. januar 2013 Jeg er en jente på 20 som er i et avstandsforhold med en gutt på samme alder. Når vi først ble kjent og i begynnelsen av forholdet prata vi VELDIG mye sammen, både på tlf og på skype, mange timer til dagen. Vi bor omtrent 45 minutter unna med hverandre. Begge går på skole og har en jobb ved siden av, så vi møtes kun i feriene. Det var en periode der jeg ikke gikk skole, og da bodde jeg hos han i ca 2 mnd, det er den lengste sammenhengende perioden vi har hatt sammen. (Vært sammen i nesten 1,5 år) Frem til ca 6 mnd hadde vi veldig god kontakt med hverandre når vi ikke var sammen, vi kunne snakke om alt mulig, og han var så romantisk og søt. Nå virker det ikke ut som han er så interessert i å prate med meg, samtalen er ikke som den var før. Vi prater sammen maks 30 min sammen i tlf, og skriver litt på facebook/sms uten om det. Han har ikke den samme myke stemmen lengre, men virker utålmodig og som om han kjeder seg. Han gir meg sjelden komplimenter mer, og virker rett og slett litt lei. Jeg oppfører meg vel på samme måte mot han, men bare pga. han er slik, og jeg føler ikke for å snakke mye romantisk, og om fremtiden når jeg ikke føler jeg får noe tilbake. Jeg er en ganske følsom person, tar ting veldig fort til meg, og blir fort lei meg. Har pratet med om hvordan jeg føler det, og at jeg savner det som vi hadde. Han sier det samme, men at han ikke vet hvorfor ting har blitt som det har blitt. Han har prøvd å skjerpe seg flere ganger, og da har han blitt den samme gamle i et par dager før det faller tilbake igjen. Om jeg nevner noe om å kanskje slå opp, begynner han å gråte og sier han elsker meg, og ikke kan leve uten meg. Hvordan kan han si han ikke kan leve uten meg når han ikke virker interessert i å snakke sammen en gang? Han sier ting føler mye bedre når vi er fysisk sammen, at det er vanskelig å prate sammen i tlf. Men det gikk fint før, så skjønner ikke helt hvordan han tenker.. Når vi er sammen fysisk, så har vi det stort sett fint, selv om det i lengden blir kjedelig. Vi gjør det samme hele tiden, ligger i sofaen og ser på tv, spiller noe eller er ute på kino eller shopping. Vi har hatt en del krangler, og blir ofte småsure på hverandre.. Likevel så elsker jeg han, og føler meg knyttet til han. Vi har hatt så mye fint sammen, og jeg kommer til å føle meg utrolig tom uten han. Er redd forr at jeg aldri kommer til å finne noen andre gutter, eller noen som ikke kan måle seg med han. Alt er så forbanna vanskelig, og jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Vet ikke hvor lenge jeg greier å holde ut med dette.. men kanskje det er helt normalt også? Hvor mye er det normalt å snakke sammen med den man er i et avstandsforhold med? Savner vel kanskje den nyforelska følelsen. Noen som har noen tips til meg? eller vært i lignende situasjon? Anonym poster: 9f1bdc42a2dc260134da490f167ca8c5
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2013 #2 Skrevet 23. januar 2013 Skulle stå 45 min unna hverandre med fly. Anonym poster: 9f1bdc42a2dc260134da490f167ca8c5
Steinar40 Skrevet 23. januar 2013 #3 Skrevet 23. januar 2013 Tror de fleste blir lei i av standsforhold som aldri tar slutt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå