Gå til innhold

ÅÅÅ, jeg blir gal av vetrinærer, hovslagere mm....

Dixie

Anbefalte innlegg

Hvorfor er det så få i disse bransjene av utøverene kan gi f*** i normal forretningsskikk??? I alle andre bransjer så hadde man mistet kunder om man til stadighet kom forsent til avtaler eller ikke holdt avtalen i det hele tatt.

Nå har hovslageren min igjen uteblitt fra avtalen!!!!! Skulle kommet forrige mandag, men bilen ødelagt.. (en unnskyldning han har brukt 20 ganger før, må ha en usedvanelig dårlig bil) Så på onsdag (men han var så på etterskudd etter mandagen at han ikke rakk det...) Så fredag, men da var han ikke helt i form (stakkars..) Så lovet han på tro og ære å komme i går....men neida... Sånn er det alltid når han skal skos, og han har så stor etterspørsel av for han så spiller det ingen rolle om jeg bytter smed. Dessuten er de fleste smedene jeg vet om på den måten.... Tror det skyldes at det er flere kunder en utøvere, slik at pris og service ikke er en avgjørende faktor.

Det samme gjelder når man skal ha vetrinær.. Skjønner at akutte tilfeller går først, men når man har en avtale kan man ikke bare gi f... i den kunden fordi det var så mange på den stallen han var hos før han kom til meg som skulle ha vaksine, tannrasp ol..De må jo klare å bestille time selv!!!!

Litt dårlig humør i dag ja. E :kjempesinna: r ikke så gøy å ta fri fra jobb for å være der nå vetrinæren skal komme også kommer han ikke før 4 timer senere!! Kan man virkelig ikke stille krav???

Sukk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Enig.

Har samme problemet. Og det er veldig plagsomt.

Er så stor etterspørsmål etter hovslagere at de kan omtrent gjøre som de vil. Det gjelder også med prisen.

Snart ligger det på 1000,- for å få sko hesten :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest seroxata
Enig.

Har samme problemet. Og det er veldig plagsomt.

Er så stor etterspørsmål etter hovslagere at de kan omtrent gjøre som de vil. Det gjelder også med prisen.

Snart ligger det på 1000,- for å få sko hesten :evil:

Jøss! Så mye? Jeg har en "privat" hovslager, han er egentlig pensjonert, men kjenner han så godt.. jeg betaler bare 350.. får flytte innover mot Kr.sand da:)

Men hovslageren jeg brukte før, han kom aldri samme dagen han skulle, husker jeg irriterte vettet av meg! :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma hadde en perfekt hovslager før i tiden. Men han gadd ikke sko hos andre enn oss. Han var melkebonde og hadde nok å gjøre, men tok seg alltid tid til våre hester. Men han brukte vanvittig lang tid på hver hest. Men det gjorde ikke så mye, så lenge han var punktlig, dyktig og billig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...