Gå til innhold

Anbefal meg en kjempegod handkrem?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger en god handkrem nå som kulda er på sitt verste, og fingre og negler på sitt tørreste, brr!

Men jeg har ikke peiling, hva anbefaler folket?

Anonym poster: 469023f45b446962fb02b9f6da5940e5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg annbefaler Atrix, den er best. Jeg er nemlig ikke av den typen som går på apoteket og kjøper håndkrem til flere hundre kroner, for jeg bruker håndrem ofte om dagen. Ba en gang mannnen min om å kjøpe en håndkrem på apoteket, han kom hjem med en liten håndkrem til 279,-. jeg ble forskreket, kunne gjerne kjøpt meg en bodylotion, den brukes lenge, men ikke en håndkrem. Så til poenget mitt, alt trenger ikke å være dyrt for å være bra, og jeg synes at Atrix funker på mine hender. :)

Anonym poster: 054d7eb33fc5eb57d71db8271436d6c9

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg liker Soap & Glory sin, men den lukter veldig mye og det er det ikke alle som liker. Lush sin er veldig god, men kan bli veldig klissete. Den er dritbra for stygge og tørre neglebånd ihvertfall. Jeg pleier å bruke den før jeg legger meg om kvelden. Så bruker jeg Soap & Glory på dagtid.

Denne fra Lush er litt mindre fet enn Lemony Flutter. Et bra alternativ.

Glycinello er også en som jeg har prøvd som er veldig bra. Den er også veldig drøy for du trenger ikke mye om gangen.

Endret av Armitage
Skrevet

Shea Butter Hand Cream fra Loccitane, den er fet, fuktgivende og trekker raskt inn i huden:)

• Liker 5
Skrevet

Enig med svaret over her! Den er kjempegod :)

Gjest Loverdose
Skrevet

Denne! Ingen over, ingen ved siden! Den er ikke så veldig fet, den er ganske lett og trekker fort inn i huden. Gjør hendene silkemyke og lukter nydelig!

The-Body-Shop-Almond-Hand-%26-Nail-Cream.jpg

Skrevet

Kjøpt Love and Toast sin rosa i dag på Lindex. Lukten er sugar grapefruit og den er nydelig. Men tuben er liten så den blir nok litt udrøy til 99 kroner...

• Liker 1
Skrevet

Jeg vet ikke hvor viktig lukt er for deg, men jeg har to favoritter som ikke nødvendigvis lukter kjempegodt.

Den ene er Hemp Hand Protector fra The Body Shop, denne er ganske fet og jeg tar den på om kvelden før jeg sovner.

Den andre er Eucerin repair hand cream, denne er litt lettere men gjør hendene kjempemyke. Kan kjøpes på apoteket.

Anonym poster: 32b7d5d47aad8bc9fd0069f760c0a821

Skrevet

Hemp-kremen fra Body Shop er favoritt her, funker som fjell på vinterhuden min :)

Gjest Raptuza
Skrevet

Prøv Neutrogena norwegian formula. Fås ofte og på matbutikkar. Suveren!...saknar den no...*måtaogkjøpaeinsnart*

Skrevet

Jeg har brukt Neutrogena Norwegian formula i mange, mange år og er kjempefornøyd med den. I vinter bestemte jeg meg for å prøve noe nytt, og har brukt L'Occitane sin shea butter hand cream. Er veldig fornøyd med den også, selv om den koster litt...

Skrevet

Jeg er kjempefornøyd med L'Occitane! Koster litt, men varer lenge :)

Skrevet

EOS sine håndkremer er gode.

Skrevet

helt enig med L'Occitane sin(e?) håndkrem(er?). Fantastisk produkt, men bare nesten like fantastisk som almond dusjoljen derfra. Den er fantastisk den! (kanskje ikke til håndkrem akkurat da).

Skrevet

Men hvor får en kjøpt L'Occitane sine handkremer? Prøvde å bestille fra feelunique, men det kunne jeg ikke fordi jeg ikke bor i England :S

Har bestilt meg Clarins Hand and Nail balm. Har også skaffet EOS og en fra Body shop, da tror jeg at jeg har for vinteren, men skulle gjerne hatt det fra L'Occitane som alle snakker om :)

Anonym poster: 469023f45b446962fb02b9f6da5940e5

Skrevet

Det eneste hittil som har hjulpet meg er Helosan . Men nå har jeg kulde eksem også da.

Skrevet

Jeg elsker Biotherm sin håndkrem

Enig i denne. Det er eneste som virkelig funker til min hud. Brukte lenge Atrix, men så oppdaget jeg Biomains.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...