Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har aldri vært så forelska før og aldri ville være med kjæresten så mye (har kun hatt en før han her). men vi har bare vært sammen i en mnd og har ikke klart å vende meg til det, og allerede har jeg klart å kysse en annen. Jeg var riktignok dritings og på et stadie hvor jeg dret i alt, og sa det til kjæresten med engang (han satt vel ved siden av) og han brydde seg ikke liksom, men sa dagen etter at han ville jeg skulle legge fra meg den uvanen. Mente jo ikke noe med det, og husker ikke helt hvorfor det skjedde heller. Vi har vært mye med hvarandre etter på og det har jo ikke blitt nevnt,så.. men jeg vil virkelig ikke at det skal skje igjen, selv om det er for "kødd". Når jeg blir så full kan jeg tydeligvis ikke "styre" slike ting

Hva hadde dere gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis jeg hadde vært typen din, hadde jeg dumpet deg på flekken.

Anonym poster: 457ccc0c69f80de3999a171de78ac76e

• Liker 2
Gjest Snoken-
Skrevet (endret)

Det er et tillitsbrudd, men jeg ville ikke latt det ødelegge forholdet så lenge jeg vet at vedkommende angrer på det, og var ærlig om det. Det er ikke så uvanlig blant folk som aldri har vært i ordentlig forhold tidligere. Har selv erfart det.

Endret av Snoken-
  • Liker 2
Skrevet

Slutt å drikke deg fra sans og samling så du slipper "slike ting", bruk lang tid på gjenoppbygge noen form for tillitt og respekt fra kjæresten din (som sikkert er ganske laber nå).

Får en vag fornemmelse av at du er 18-20ish?

• Liker 2
Skrevet

Du må bare bruke litt tid på å venne deg av med singellivet

Anonym poster: 92515c552e59cc1ceb67cd8fe474da99

Skrevet

Jeg synes han tok det på en fin måte. Han er ikke sint, men jo, du burde legge fra deg den vanen.

Det du burde gjøre er kanskje å slutte å drikke deg så full.

Hvis du derimot prioriterer å bli drita full framfor kjæresten din, så si det til ham, så kan han bestemme om han gidder å fortsette. Eller kanskje dere kan gjøre en ordning som gir ham samme frihet.

Hvem er det snakk om at skal gjøre det slutt her?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...