beaby Skrevet 23. januar 2013 #1 Skrevet 23. januar 2013 Hei! Er det noen her som trener på Fresh Fitness og som kan fortelle sine erfaringer? Hvordan er miljøet, opplever dere kø osv.?
elvital Skrevet 23. januar 2013 #2 Skrevet 23. januar 2013 (endret) Det fungerer greit det. God blanding av alder, og de som skal ha "lange, slanke muskler" mot de som vet at det ikke er noe som heter det. På den jeg trener i alle fall er det litt rare versjoner av maskiner, men det er jo ikke det jeg bruker mest uansett. Litt dumt at det er hele 2,5kg mellom vektene over 10kg. Det blir jo faktisk 5kg "hopp" i feks manual benkpress osv. Også spiller de relativt høy musikk må ha på egen musikk veldig høyt hvis man vil høre på ørepropper..). Men det kan være at er bare der jeg trener. Stort lokale, så selvom det er mange der, føltes det ikke stappfullt ut. Endret 25. januar 2013 av elvital
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2013 #3 Skrevet 25. januar 2013 Man får det man betaler for! Apparatene er skranglete og noen av de piper, særlig leg press-apparatet. Og om det går folk på halvparten av møllene hører man ikke musikken. Og ofte står det ødelagte apparater. Dessuten er det veldig kaldt. Slik er det på begge fresh-senterene jeg at vært på. Men, jeg får jobben gjort. Og jeg drar dit tidlig på dagen så det ikke blir veldig bråkete av alle menneskene. Jeg har hørt av flere at byens fresh-senter er bedre enn byens spenst, men jeg har ikke vært på spenst på snart ti år. Ellers er det rent og pent, de virtuelle timene deres er helt ok og garderobene er greie, litt få dusjer kanskje. Jeg vurderer å bytte til Evo igjen, da apparatene er mer sollide og det er mindre støy. Anonym poster: dc174c8f1634741235fa827862010583
juliane Skrevet 25. januar 2013 #4 Skrevet 25. januar 2013 Jeg går på et av de nyeste sentrene til Fresh og er kjempefornøyd! Har ikke opplevd skranglete apparater, men det kommer jo kanskje etterhvert. Det er ikke senteret der man tar hjemmespa i garderoben etter trening, men for meg som bor rett ved er det helt supert. Musikken er lav ja, men jeg har uansett med egen musikk så det gjør meg ikke noe.
Gjest Mr. Tråden Skrevet 25. januar 2013 #5 Skrevet 25. januar 2013 Helt greit for en nybegynner, med apparater som er enkle å bruke. Musikken er lav. Det er nok av skap til verdisaker og klær. Det er folk i alle aldre og fasonger.
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2013 #6 Skrevet 25. januar 2013 De kjøper brukte tredemøller i hvertfall, som de "pusser opp" og bytter deler på, i stedet for å kjøpe splitter nye. Kanskje de gjør noe lignende med apparater? Anonym poster: 29d1ab70e01571adf0257607e72f70f1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå