Gjest gjesten Skrevet 16. mars 2004 #1 Skrevet 16. mars 2004 Gjennomgående Ingen gjenboere Hva betyr dette i forbindelse med beskrivelse av leiligheter?
Gjest Embla s Skrevet 16. mars 2004 #2 Skrevet 16. mars 2004 Gjennomgående: At leiligheten går gjennom hele bygningen (dvs du har vinduer ut mot begge sider, ikke bare mot en side). Gjennboere: Hus/leilighet rett ovenfor som dermed kan se rett inn i din leilighet.
Livets datter Skrevet 16. mars 2004 #4 Skrevet 16. mars 2004 Første gangen jeg leste dette med "Ingen gjenboere" sperret jeg opp øynene, slik: :o . Var redd det hadde noe med gjengangere å gjøre! Men leiligheten var garantert "gjenganger-fri"... 1
Gjest Embla s Skrevet 16. mars 2004 #5 Skrevet 16. mars 2004 Første gangen jeg leste dette med "Ingen gjenboere" sperret jeg opp øynene, slik: :o . Var redd det hadde noe med gjengangere å gjøre! Men leiligheten var garantert "gjenganger-fri"... Akkurat det tenkte jeg og! "Okei, den leiligheten er fri for spøkelser, enda godt det er klarert"
Gjest Moonshadow Skrevet 16. mars 2004 #6 Skrevet 16. mars 2004 Første gangen jeg leste dette med "Ingen gjenboere" sperret jeg opp øynene, slik: :o . Var redd det hadde noe med gjengangere å gjøre! Men leiligheten var garantert "gjenganger-fri"... Det samme tenkte jeg også :oops:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå