Gå til innhold

Neg EL-billigtester, men regelmessig mens..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Arg! Er det fordi man ikke "treffer" på testing (har testet morgen og kveld) eller fordi man faktisk ikke har EL? Noen erfaring? Det føles på kroppen som jeg har, ømme bryster og finere hud. Men ikke det berømte slimet sa.. O-:

Hvis man skal starte utredning privat- når i perioden er det best å dra til GU? Rett før forventer EL teoretisk?

Takk for deling av erfaring :) Alderen tikker så jeg har ikke tid til å vente for lenge :)

Anonym poster: 60eb9cbfb35330f2141ce5075bc7b4d4

Videoannonse
Annonse
Gjest jente8923
Skrevet

Du kan fint ha regelmessige sykluser uten å ha eggløsning. Det kan være derfor eggløsningstestene ikke blir positive. Vet ikke hva slags eggløsningstester du bruker, men mange hevder at billigtestene kan gi falske resultater eller ikke vise eggløsningen. Har aldri opplevd det selv.

Da jeg skulle på utredning fikk jeg ikke beskjed om å komme på noe spesielt tidspunkt i syklusen. De sjekket med innvendig ultralyd og stilte en del spørsmål om syklusen osv. Så fikk jeg pergotime pga manglende eggløsning.

Skrevet

TS her. Tenkte kanskje det var lurt å gå da jeg mistenkte EL slik at UL kunne ha bekreftet/ avkreftet UL m en gang?!

Andre som har erfaring med neg EL-test fra billigtester.no,men regelmessig syklus.

Har noen forresten en privat gyn å anbefale i Oslo som er flink på dette?

Takk for alle svar, man føler seg litt "alene" m alle spm.. :)

Anonym poster: 62ae44497fc598282e85c3f6a4b68d98

• Liker 1
Skrevet

Ps. Beklager skrivefeil. Fra mob ;-)

Gjest jente8923
Skrevet

TS her. Tenkte kanskje det var lurt å gå da jeg mistenkte EL slik at UL kunne ha bekreftet/ avkreftet UL m en gang?!

Andre som har erfaring med neg EL-test fra billigtester.no,men regelmessig syklus.

Har noen forresten en privat gyn å anbefale i Oslo som er flink på dette?

Takk for alle svar, man føler seg litt "alene" m alle spm.. :)

Anonym poster: 62ae44497fc598282e85c3f6a4b68d98

Du kan spørre om det er en mulighet/om de har ledig time da. Du kan også ta blodprøve for å bekrefte eggløsning. Den tror jeg blir tatt et par dager etter antatt eggløsning.

Skrevet

Jeg gikk til legen og tok blodprøver, da jeg hadde svingenede eggløsning.

Anonym poster: c7b0589fd043c7a11e60e082988d97eb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...